تحصیل فرزندان ایثارگران در دانشگاهها رایگان شد/ ابلاغ بخشنامه وزیرعلوم

خانه خبرها

مديرکل امور دانشجويان شاهد و ايثارگر وزارت علوم از رايگان شدن تحصيل ايثارگران و فرزندان آنان در دانشگاهها خبر داد و افزود: شهريه تحصيل اين دانشجويان از محل اعتبارات رديف مستقل معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور تامين مي شود.

حسينعلي عليخاني در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اين خبر گفت: بر اساس ماده 113 قانون بودجه سال 90 تحصيل ايثارگران مشمول بند ک ماده 20 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه که شامل جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آنان، فرزندان شاهد، آزادگان و فرزندان آنان مي شود، در دانشگاهها و مراکز آموزش عالي و موسسات پژوهشي اعم از دانشگاهها و مراکز آموزشي و پژوهشي دولتي رايگان است.

وي با اشاره به تقبل هزينه هاي تحصيل ايثارگران و فرزندانشان از سوي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، اظهار داشت: شهريه تحصيل اين دانشجويان از محل اعتبارات رديف مستقل معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور تامين مي شود.

مشاور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، ادامه داد: بر اساس ماده 113 قانون بودجه سال جاري، هزينه هاي مربوط به مراکز آموزشي و پژوهشي غيردولتي اين ايثارگران توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران از طريق مبادله موافقت نامه با معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور در ابتداي هر نيمسال تحصيلي پرداخت مي شود.

عليخاني با اشاره به زمان ابلاغ اين بخشنامه به روساي دانشگاهها، گفت: اين بخشنامه در 11 مهرماه سال جاري با امضاي وزير علوم، تحقيقات و فناوري به روساي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ابلاغ شده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها