دکترملاباشی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم شد

خانه خبرها

وزير علوم، تحقيقات و فناوري طي حکمي معاون دانشجويي اين وزارتخانه را به سمت معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، کامران دانشجو با صدور حکمي محمود ملاباشي را به عنوان معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان وزارت علوم منصوب کرد.

در حکم وزير علوم خطاب به ملاباشي آمده است: نظر به مراتب تعهد دانش، شايستگي و تجارب ارزنده جنابعالي در امور آموزش عالي به ويژه در حوزه دانشجويي، به استناد بند 5 ماده 20 قانون پنجم توسعه و مصوبه يکصد و چهلمين جلسه شوراي عالي اداري مبني بر تشکيل سازمان امور دانشجويي به منظور ايجاد مديريت واحد در سازماندهي امور دانشجويان دانشگاههاي کشور، به موجب اين حکم به سمت معاون وزير و رئيس سازمان امور دانشجويان منصوب مي شويد.

در ادامه اين حکم وزيرعلوم تاکيد کرده است که با توجه به تصويب و ابلاغ نمودار سازماني سازمان امور دانشجويان، تمام واحدهاي مصوب در نمودار ابلاغي مکلف به همکاري خواهند بود و ضروري است ساز و کارها و فرايندهاي مناسب را براي مديريت امور مختلف دانشجويان کشور مبتني بر دقت، سرعت و کيفيت مطلوب تهيه و جاري کنيد.

وزير علوم در پايان توفيق رئيس سازمان امور دانشجويان و همکاران وي را در انجام شايسته ماموريت محوله براساس ملاک ها و اهداف تبيين شده در برنامه تقديمي به مجلس شوراي اسلامي و اعمال سياستهاي موثر به منظور صرفه جويي در هزينه هاي غيرضرور و پاسخگويي متناسب به انتظارات و مطالبات دانشجويان را، از خداوند متعال خواستار شده است.

محمود ملاباشي پيش از اين عهده دار مسئوليت معاونت دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بود که با توجه به ضرورت ايجاد مديريت واحد براي ساماندهي امور دانشجويان کشور با استناد قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه شورايعالي اداري، اين سازمان تشکيل شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها