سخنرانی دکتر صفار هرندی دردانشگاه

خانه خبرها

جلسه سخنراني دکتر صفار هرندي مشاور فرهنگي فرماندهي سپاه پاسداران ووزيراسبق فرهنگ وارشاد اسلامي  با موضوع «بصيرت دردهه چهارم انقلاب اسلامي وبيداري اسلامي »وبا حضور اعضاي هيات علمي،کارکنان ودانشجويان دانشگاه عصر روز چهارشنبه 16/9/90در محل سالن فرزانگان برگزارگرديد.

دکتر صفار هرندي درابتداي جلسه با تسليت ايام محرم گفت:در جهان دارد يک اتفاق بزرگ مي افتد و در واقع تاريخ دارد مسير تازه اي را در پيش مي گيرد.
وي در ادامه بيان داشت: همه چيز با سرعت در حال اجرا شدن است و نسل امروزي دانشجويان بايد خود را از اطلاعات قبلي خالي کنند و اطلاعات جديد و به روزي را به اطلاعات قبلي خود اضافه کنند.

دکترهرندي افزود: پيام انقلاب و پافشاري بر روي آن در قلوب و دلهاي مستعد کار خودش را کرده و اگر آگاهي و بيداري پيش آيد آن نيز کار خودش را انجام مي دهد.

وي با اشاره به شکل گيري جنبش تصرف وال استريت و اغتشاشات اخير در آمريکا و اروپا گفت: ما نبايد در انجام امور و تصميمات خود احساسي عمل کنيم و برآوردها نشان مي دهد که هر انسان و کشوري که به آمريکا متوسل شده است شکست خورده است.

وي: تحريم هاي آمريکا و هم دستانش عليه ايران بي فايده است و آنان با اين کار فقط خود را دور مي زنند.
لازم به ذکر است در ادامه اين مراسم، دکترصفار هرندي به سئوالات دانشجويان و برخي از خبرنگاران پيرامون مسائل رخ داده در سوريه و کشورهاي عربي منطقه پاسخ داد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها