دکتر کامران دانشجو وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدورپیامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به جامعه دانشگاهیان کشور تبریک گفت .

خانه خبرها

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ، متن کامل پيام نوروزي دکتر دانشجو بدين شرح مي باشد :

بار ديگر تقدير الهي، فرصت ديدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم نمود تا جمال بي‌انباز خود را رونمايي و آدمي را به کمال بي‌مثال راهنمايي نمايد.

کارگاه آفرينش، مجال رويت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهياکرده و آيات الهي را در جاي جاي طبيعت، واقع ساخته، تا نشان بي‌نشان او باشد.

اينجانب فرارسيدن سال نو و بهار طبيعت را به کليه اقشار دانشگاهي به‌ويژه همکاران تلاش‌گر و استادان، دانشجويان و كارمندان شريف و عزيز صميمانه تبريک و تهنيت مي‌گويم.

در سال جهاد اقتصادي شاهد همت و تلاش جامعه دانشگاهي کشور در توفيق کسب رتبه اول علمي منطقه و ارتقاي چندين رتبه در جهان بوده‌ايم که حاصل حمايت از فعاليت‌هاي علمي و اعتماد به نفس و خوداتکايي عملي استادان و دانشجويان کشور و تحقق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي و نگرش و رويکرد (ما مي‌توانيم) بوده است.

اميد است در سال جديد که مقام معظم رهبري(مدظله العالي) سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني نام نهاده‌اند جامعه دانشگاهي کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود به‌خصوص تمهيد شرايط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم و دانشجويان عزيز و فناوران برجسته کشور در فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي و همکاري تنگاتنگ با صنايع داخلي کشور ، زمينه تحقق اهداف تبييني سال جديد را فراهم نمايند.

از خداوند متعال توفيقات روزافزون جامعه دانشگاهي کشور در خدمتگزاري شايسته به مردم شريف و حق‌شناس تحت توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را مسألت مي‌نمايم.  

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها