سرهنگ شاکرمی :هوشیاری مردم تمام آرزوهای دشمنان را ناکام خواهدنمود

خانه خبرها

سخنراني سرهنگ شاکرمي  با موضوع فتنه 88وعبرتهاي آن براي انتخابات اعضاي پايگاه مقاومت اداري دانشگاه  صبح  روز سه شنبه 13/10/1390  درمحل سالن فرزانگان برگزارگرديد.

سرهنگ شاکرمي با ابراز خرسندي از حضور درجمع کارکنان دانشگاه صحبت هاي خود را در سه محور تاريخ صدر اسلام، فتنه هاي آغاز انقلاب و جريانات انحرافي اختصاص دادندواعلام کردند سقيفه نتيجه جريانات خاموش صدر اسلام است که دود آن تا کربلا ادامه داشت و ريشه کربلا را بايد در سقيفه جستجو کرد.

فرمانده سپاه ناحيه ايلام با اشاره به پيچيدگي هاي فتنه، چهره هاي شاخص و تاثير گذار هر دوره از تاريخ اسلام را عامل بروز هر فتنه دانست و افزود: خيلي از افراد در جريان سقيفه حضور نداشتند و در زير لواي اميرالمومنين بودند اما وقتي مطامع دنيوي سراغ آنان آمد در مقابل اميرالمونين قرار گرفتند.

ايشان با اشاره به فتنه هاي آغاز انقلاب اسلامي سه تفکر ليبرال، سکولار و برداشت هاي غلط و شخصي از اسلام را عوامل بروز اين فتنه ها دانست.

وي در تعريف سکولاريسم و غرب زدگي گفت: وقتي گفته مي شود غرب زدگي منظور تفکر غربي است و تفکرات سکولار با مهاجرت پادشاهان قاجار به اروپا و تحت تاثير جذبه هاي غربي اين تفکرات وارد ايران شد و اوج آن را بايد در نهضت مشروطه مشاهده کرد که مقاومت شيخ فضل الله نوري هم نتوانست جلوي غربزدگي را بگيرد و با پيروزي انقلاب اسلامي اين تفکر به انزواررفت ،اما متاسفانه در سه حوزه باور(دکتر سروش)، گفتار(گنجي و سازگارا) و رفتار(حجاريان) در جبهه دوم خرداد بوجود آمد که با حضور دولت نهم نقش آنها دوباره کمرنگ شد.

سرهنگ شاکرمي به فتنه هاي صورت گرفته درتاريخ انقلاب اسلامي اشاره کرد وگفت: ماجراي دولت موقت، بني صدر، آيت الله شريعتمداري،  آيت الله منتظري و... ازجمله فتنه هاي تاريخ انقلاب است  که دراين ميان فتنه آيت الله شريعتمداري از همه پيچيده تر بود.

فرمانده سپاه ناحيه ايلام  درادامه با اشاره به جريانات سياسي بعد ارجنگ تحميلي گفت: جريانهاي سازندگي، اصلاحات و اصولگرايي سه جريان حاکم بر کشور  درسالهاي بعد ازجنگ تحمياي مي باشد.

وي افزود: دوره سازندگي دوره استحاله نظام ودوره اصلاحات دوره براندازي و پروتستانيسم اسلامي بود و دوره اصولگرايي دوره بازگشت به آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي است.

ايشان در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس و ثبت نام کانديداها، گفت: امروزه چهار جريان اصولگرايي، اصلاح طلبي، مستقل و انحرافي خود براي شرکت در انتخابات آماده کرده اند.

سرهنگ شاکرمي در پايان با مهم دانستن انتخاباتنهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و بازتاب بين المللي آن گفت: دشمن با سه هدف امنيتي کردن انتخابات، پايين آوردن مشارکت عمومي و ستاره دار کردن چالش هاي اجتماعي سعي در اخلال درامور نظام و زير سئوال بردن هويت نظام را دارد که هوشياري مردم در اين برهه مي تواند بار ديگر مانند فتنه 88 آنها را ناکام نمايد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها