دکترالهام: گفتمان انقلاب بهترین فرصت تاریخی برای شتاب دادن به پیشرفت کشور است

خانه خبرها

دكتر غلامحسين الهام مشاورحقوقي رئيس جمهور روز پنجشنبه در همايش ملي انتخابات مجلس،‌ بايدها و نبايدها در دانشگاه بيان كرد:  گفتمان انقلاب گفتماني است كه برخاسته از عدالت، گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبري بوده و زمينه ساز توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور است.

وي با بيان اينكه ‌مجلس نهم حساس ترين مجلس شوراي اسلامي است كه بايد با عقلانيت بالا و مبتني بر نگاه اسلامي و شريعت تشكيل شود، گفت:‌ انتخابات مهمترين مساله جامعه اسلامي است كه هر نوع بي توجهي به شرايط حساس آن ممكن است مشكلاتي را ايجاد كند.

دکترالهام تاكيد كرد: همه بايد تلاش كنند تا مجلسي با مشاركت حداكثري مردم تشكيل شود تا خوابهاي آشفته دشمنان نظام را پريشان تر كند.

مشاور حقوقي رييس جمهوري با بيان اينكه 20 وظيفه مشخص براي مجلس شوراي اسلامي تدوين شده است افزود: مجلس بر پايه قانون، علاوه بر بعد نظارتي مي تواند در زمينه قانون گذاري نيز نقش مناسب و ويژه اي در مسايل داخلي و روابط خارجي ايفا كند.

دکترالهام بر ضرورت استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود در بخش هاي مختلف تاكيد كرد و گفت: نگاه مردم در جريان موج بيداري اسلامي در منطقه به كشورمان دوخته شده و ايران اسلامي به الگوي منطقه تبديل شده است.

او اظهار داشت: مهمترين پشتوانه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مردم هستند و ملت در تمامي عرصه ها و صحنه هاي كشور حضور فعال و چشمگيري دارند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها