رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم خبرداد:آغاز مرحله تکمیل ظرفیت جذب هیات علمی از فردا/ ارائه 2400 رشته

خانه خبرها

رئيس مرکز جذب اعضاي هيأت علمي وزارت علوم، با اشاره به جزئيات مرحله تکميل ظرفيت جذب هيات علمي گفت: سه گروه از افراد مي توانند با توجه به شرايط اعلام شده از 25 ارديبهشت ماه در مرحله تکميل ظرفيت شرکت کنند و اولويت هاي خود را انتخاب کنند.

دکترمحمدرضا مرداني در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از روز دوشنبه 25 ارديبهشت ماه 91 تعيين اولويت براي مرحله تکميل ظرفيت فراخوان سراسري بهمن 90 در جذب هيات علمي را آغاز مي کنيم.

وي افزود: دانشگاهها 2400 رشته، گرايش محل را اعلام کرده اند و متقاضياني که پيش از اين ثبت نام کرده اند ولي در اولويت هايي که تعيين کرده بودند به مصاحبه دعوت نشده اند مي توانند يک اولويت را انتخاب کنند.

رئيس مرکز جذب هيأت علمي خاطرنشان کرد: همچنان آندسته از متقاضيان که پرداخت الکترونيکي وجه ثبت نام را انجام داده اند و نتوانسته اند اولويت هاي خود را تعيين کنند، مي توانند سه اولويت را تعيين کنند.

وي يادآور شد: گروه ديگري که مي توانند در اين مرحله شرکت کنند، افرادي هستند که پرداخت الکترونيکي خود را انجام داده اند و يا آن را انجام نداده اند. افرادي که پرداخت الکترونيکي خود را انجام داده سه اولويت را مي توانند انتخاب کنند و آنهايي که پرداخت الکترونيکي خود را انجام نداده اند نيز مي توانند با پرداخت وجه ثبت نام سه اولويت را انتخاب کنند.

مرداني اضافه کرد: افراد متقاضي مي توانند از 25 ارديبهشت ماه به مدت 10 روز مرحله تعيين اولويت خود را انجام دهند.

وي درباره ميزان بررسي پرونده هاي جذب هيات علمي گفت: پرونده هايي که در مراحل مختلف بررسي قرار دارند در حال حاضر در مسير بررسي قرار گرفته اند و تعدادي براي مصاحبه هاي علمي و گزينش هاي نهايي معرفي شده اند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها