دکتر سیاری :هدف از شکل گیری راهیان نورزنده نگهداشتن یاد و خاطره رشادتها و ایثارگری های دلاورمردان عرصه دفاع مقدس است

خانه خبرها
دکتر سياري معاون فرهنگي واجتماعي دانشگاه هدف از شکل گيري راهيان نور را زنده نگهداشتن ياد و خاطره رشادتها و ايثارگري هاي دلاورمردان عرصه دفاع مقدس دانست و گفت: ياد و خاطره شهدايي که درراه دفاع از دين و تماميت ارضي کشور جان خودرافداکردند، يک وظيفه است ودرهمين راستا هرساله اعضاي هيات علمي ودانشجويان... جهت تجديد ميثاق با شهدا و آرمانهاي انقلاب در مناطق جنگي جنوب و غرب کشور حضور مي يابند زيرا اگر رشادتهاي اين مردان الهي نبود امروزه شاهد اين آسايش و امنيت در دانشگاهها براي دانشجويان و اساتيد نبوديم
.

دکتر سياري راهيان نور را يک فعاليت فرهنگي بسيار ارزنده براي دانشگاه دانست و افزود: با توجه به فضاي معنوي حاکم بر دانشجويان در طول مسير و آشنايي  با واقعيات جنگ ودلاوريها وايثار رزمندگان دردوران دفاع مقد س، پس از بازگشت، دانشجويان باالگوهايي جاودان آشنامي شوند.

معاون فرهنگي واجتماعي دانشگاه گفت: درهمين راستا،دانشگاه ايلام هر ساله دانشجويان را براي بازديد از مناطق جنوب و غرب کشور اعزام مي نمايدکه امسال هم تعداد 5 دستگاه اتوبوس براي اعزام دانشجويان تدارک ديده شد که سه اتوبوس اختصاص به خواهران و دو اتوبوس به برادران دانشجو اختصاص دارد.

دکتر سياري ا امه داد: هزينه اياب و ذهاب اين دانشجويان از اعتبارات فرهنگي تأمين مي گردد و دانشجويان خواهر و برادر به ترتيب از تاريخ هاي 18 و 19 اسفند در ابتدا از مناطق عملياتي غرب از جمله شرهاني بازديد مي کنند و سپس راهي مناطق جنوب از جمله اروند کنار، شلمچه، طلائيه و... مي شوند.

دکتر سياري در پايان گفت: اعزام کارکنان دانشگاه براي بازديد از مناطق عملياتي توسط ستاد راهيان نور استان انجام مي شود که اجراي آن برعهده ستاد مرکزي يعني سپاه پاسداران مي باشد و اعزام اعضاي هم توسط بسيج اساتيد دانشگاهها مي باشد.      

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها