بیانیه دانشکده کشاورزی در محکومیت جنایات غزه

خانه خبرها

این غزه همان یوسف کنعانی ماست            با دست برادران به چاه افتاده است

 دانشکده کشاورزی در بیانیه ای، اقدامات  تروریستی و ددمنشانه رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل در غزه را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی این دانشکده ، در بخشی از این بیانیه آمده است ، رژیم غاصب و تروریستی اسرائیل در اقدامی جنایت بار مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون کشید . اقدامی که در تناقض آشکار با همه کنواسیون ها ومقررات بین المللی در مورد منع کشتار غیر نظامیان است، اقدامی که تاکنون جان نزدیک به 420 نفر که بسیاری از آنان کودکان و زنان را تشکیل می دهد و بیش از 2200 نفر زخمی را در بر می گیرد ، بر جای گذاشته است .

این بیانیه تصریح کرده است : مردم مظلوم غزه که با وجود برخورداری از دولتی بر آمده از اراده دمکراتیک خود مدت های مدیدی است در محاصره بی رحمانه رژیم اشغالگر اسرائیل به سرمی برد،با حملات این رژیم به خاک و خون کشیده می شوند تا کیفر و عقوبت راِی خود در انتخابات اخیر را که تحت نظارت مجامع بین المللی برگزار شد، پس دهند .  

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است : حمایت قدرتهای بزرگ ، سکوت خفت بار مجامع بین الملل و بدتر از همه بی اعتناعی و بلکه همکاری حکومت های منطقه و کشورهای اسلامی ، اشغالگران را در جنایات خود جدی تر کرده است .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : دولت نامشروع، ضد انسانی و غاصب  اسرائیل ، با نظر مساعد جرج بوش دست به این جنایات هولناک زده تا به شکست خود در افغانستان و عراق سر پوش بگذارد .

در پایان این بیانیه تصریح شده است : با توجه به ناامیدی از واکنش سازمانهای بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر، و در لبیک به ندای ولی امر مسلمین ، از همه مسلمانان و همه آزادگان جهان تقاضا می شود تا با همه توان و وجود در برابر این جنایات و به نفع مظلومان غزه به پا خیزند.

 

 

                                                         روابط عمومی دانشکده کشاورزی

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها