در حاشیه گردهمایی دانشجویان خانواده کمیته امداد

خانه خبرها

در تاریخنگاری انقلاب اسلامی کمیته امداد بعنوان دومین نهاد انقلابی در هفته سوم بعد از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاسیس گردید.

دوره استبداد خشن قاجار و پهلوی فقر مزمن را بر گروههای زیادی از جامعه ایران تحمیل کرده بود بگونه ای که عده زیادی از حداقل امکانات زندگی برخوردار نبودند.

رفع تبعیض و فقر از آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده و بدین لحاظ حضرت امام (ره) با شناخت صحیحی که از جامعه ایران داشت در روزهای آغازین پیروزی انقلاب فرمان تاسیس کمیته امداد را صادر کرد.

مراسمی که صبح روز شنبه 17 بهمن در سالن آیت اله حیدری برگزار گردید مربوط به دانشجویان خانواده کمیته امداد استان بود که جمع شده بودند تا نظاره گر تقدیر از فرزندان نخبه این خانواده بزرگ باشند.

مراسم با تلاوت قرآن با صوت زیبای آقای ربیعی آغاز شد. در این دیدار صمیمی حضور انبوه دانشجویان حجة الاسلام لطفی را بر آن داشت تا از ارتقاء و جایگاه ایران در صحنه سیاست جهانی با تکیه بر دستاوردها سخن بگوید.

همزمانی مراسم با سالروز آغاز ولایت حضرت امام عصر (عج) سبب شده بود شور و نشاط خاصی بر سالن حاکم شود که با سرود زیبای ولایت توسط دختران دانش آموز کمیته امداد منطقه یک ایلام تکمیل گردید.

حضور 3417 نفر دانشجو در کانون دانشگاه بعنوان محل خرد ورزی و کسب علم با حمایت نهادهای انقلابی منتسب به ولایت علاوه بر اینکه انسان را به تحسین وا می دارد باعث می شود تا بر روان پاک رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بهترین درودها را نثار کنیم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها