بیانیه اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان در حمایت از طرح هدفمند سازی یارانه­ها

خانه خبرها

بيانيه اساتيد دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالي استان ايلام

در حمايت از طرح هدفمند سازي يارانه­ها

      در آستانه اجراي قانون هدفمند سازي يارانه­ها ما اساتيد دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالي استان ايلام، ضمن تشکر از دولت عدالت محور در خصوص تبيين اصل 44 قانون اساسي و اجراي منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و اقدام شجاعانه جهت اجراي اين جراحي عظيم اقتصادي، حمايت همه جانبه خود را اعلام نموده و بر خود لازم مي­دانيم مسائلي را به شرح ذيل بيان نماييم:

1)        از دولت محترم مي­خواهيم تمام توان و قدرت خود را جهت مديريت و نظارت بر اين طرح سرنوشت ساز اقتصادي به کار گيرد تا همانطور که انتظار مي­رود همه اقشار بالاخص قشر محروم و آسيب پذير جامعه از منافع و ثمرات آن بهره­مند گردند.

2)        از کليه دستگاه­هاي اجرايي، قضايي و قانونگذاري مي­خواهيم که از تمام ابزارهاي قانوني براي مقابله با فرصت طلبان، رانت خواران، محتکران و اخلال­گران اقتصادي استفاده کنند تا لذت اجراي اين طرح عظيم بر کام ملت تلخ نگردد.

3)        از همه محافل فکري و سياسي و فعالان اين عرصه مي­خواهيم که ضمن رعايت تقوا، انصاف و منطق در موضع گيري­ها در اين مسئله ملي «هدفمند کردن يارانه­ها» ضمن پرهيز از بهره­برداري جناحي و تحريف واقعيت­ها با نقد منصفانه، دولت محترم و ديگر مجريان اين طرح عظيم را جهت اجراي بهتر و مؤثرتر ياري نمايند.

4)        از رسانه ملي، مطبوعات، نشريات و تمامي اهل قلم مي­خواهيم در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در مورد افزايش روحيه اميد در ميان مردم نسبت به طرح عنوان شده نهايت تلاش و حسن ظن را داشته و با بيان مزايا و ثمرات گرانقدر و بزرگ اين طرح دولت را ياري رسانند.

5)        از عموم مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي مي­خواهيم همانند هميشه، به دولتمردان خود اعتماد نموده و با حمايت همه جانبه اميد دشمنان قسم خورده انقلاب را به يأس مبدل نمايند.

      در پايان اميدواريم که با دقت و برنامه ريزي مدبرانه در اجراي اين طرح عظيم اقتصادي شاهد پيشرفت روزافزون، رفاه همگاني و سربلندي هميشگي جمهوري اسلامي در همه عرصه­هاي داخلي و بين المللي باشيم.

اساتيد دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالي استان ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها