برگزاری نشست هم اندیشی آسیب شناسی منابع طبیعی استان ایلام

خانه خبرها

نشست هم انديشي آسيب شناسي منابع طبيعي استان ايلام با حضور دكتر قرباني رئيس دانشگاه، روساي سازمانها و مديران كل و جمع زيادي اساتيد و دانشجويان راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 22/3/87 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد. در ابتداي جلسه دكتر قرباني رئيس دانشگاه ضمن خير مقدم به حاضرين گفت: نيك مي دانيم منابع طبيعي نشانه اي از ربوبيت الهي است و براي توسعه هم يكي از راهكارها توجه به امكانات و فرصتها و داشته هاي موجود مي باشد و حفظ و حراست از منابع طبيعي يكي از لازمه هاي مهم در زمينه توسعه مي باشد.

دكتر قرباني افزود: متاسفانه مشكل عمده اي در اين زمينه توجه به احداث و ساخت است ولي در بخش مرمت و نگهداري توجه چنداني صورت نمي گيرد.

در ادامه دكتر مراد نژادي مدير مركز كارآفريني و ارتباط با جامعه دانشگاه ايلام، دكتر اكبر نژاد رئيس دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه ايلام، آقاي مهندس بازدار رئيس سازمان منابع طبيعي، آقاي محمدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري،‌دكتر حسين زاده رئيس مركز تحقيقات جهاد سازندگي به ارائه نظرات و راهكارهاي مورد نظر خود در اين زمينه پرداختند.

دكتر حسين زاده رئيس مركز تحقيقات جهاد سازندگي گفت: عمده بحثهايي كه در رابطه با منابع طبيعي مطرح هستند عبارتند از: ساختار اقتصادي كشور،‌بحث مالكيت و مشكلات مرتبط با آن، موقعيت استاني و وضعيت اقتصادي و معيشتي مردم از عوامل مهم و تاثير گذار بر منابع طبيعي استاني مي باشند و بايد براي همه اينها اقدامات و فعاليتهاي لازم صورت گيرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها