مراسم تجلیل از کارکنان زن دانشگاه به مناسبت روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س)

خانه خبرها

مراسم گراميداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور دكتر قرباني رئيس دانشگاه، معاونين و دكتر صفرلكي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري  ساعت 10 صبح روز دوشنبه 3/4/87 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه دكتر قرباني رئيس دانشگاه ضمن گراميداشت ولادت حضرت صديقه كبري (س) و ميلاد حضرت امام خميني (ره)و تبريك روز زن گفت: در كنار هر مرد موفقي زن موفقي هم بوده است و اين امر در طول تاريخ از بديهات است، در كنار حضرت رسول(ص) حضرت خديجه و در كنار حضرت علي (ع) فاطمه زهرا (س) حجب و حيا زن از عوامل استحكام خانواده و موجب پيشرفت مرد در جامعه مي شود.

دكتر قرباني افزود: غرب هنگامي كه زن را بعنوان كالا و ارثيه دست به دست مي گرداند اسلام حق وراثت براي زن قائل شد و وقتي زنده به گور كردن دختران در جزيرة العرب رايج بود اسلام براي زنان حقوق زيادي از جمله در امر ازدواج قائل شد.

وي افزود: نقش مرد در خانواده سخت افزاري است اما نقش ظريف و نرم افزاري به عهده زن است. در ادامه حجة الاسلام دكتر صفرلكي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه موضوعاتي از قبيل مشاركت زن در اجتماع، حقوق زن، نقش زن در خانواده و روابط زن و مرد مطرح و به بيان آنها بر طبق قوانين و مقررات اسلامي پرداخت.

در پايان به هر كدام از زنان شاغل دانشگاه با اهداء لوح و هدايايي تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها