برگزاری سه کارگاه آموزشی در حوزه کارآفرینی

خانه خبرها

سه كارگاه آموزشي آشنائي با بازار بورس، آشنائي با قوانين و مقررات ثبت شركتها و مبارزه با بيماريهاي دام و طيور در دانشگاه برگزار گرديد.

دكتر مراد نژادي مدير مركز كار آفريني و ارتباط با جامعه با بيان مطلب فوق گفت: در راستاي توسعه فعاليتهاي كارآفرينانه در دانشگاه ايلام و افزايش مهارتهاي كارآفرينانه در اين حوزه در بين دانشجويان مركز كار آفريني و ارتباط با جامعه اقدام به برگزاري كارگاههاي آموزشي آشنائي با بازار بورس، و آشنائي با مقررات و قوانين ثبت شركتها نمود كه خوشبختانه با استقبال مناسب دانشجويان مواجه گرديد.

دكتر مراد نژادي افزود: همچنين در راستاي اجراي مصوبات نشست هم انديشي توسعه كار آفريني در بخش دام و آبزيان كه در بهمن ماه 86 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد، كارگاه آموزشي مبارزه با بيماريهاي دام و طيور براي استفاده كارآفرينان بخش دام و آبزيان استان برگزار شد.

وي افزود: مركز كارآفريني و ارتباط با جامعه در سال نوآوري و شكوفايي به منظور تسهيل در اجراي سياستهاي اصل 44 قانون اساسي تحقق منويات مقام معظم رهبري و توسعه خلاقيت و نوآوري در دانشگاه و استان اقدام به تدوين برنامه هاي متنوعي نموده است كه با حمايت رياست محترم دانشگاه و شوراي كارآفريني نويد روشني براي افزايش فعاليتهاي كار آفرينانه انتظار مي رود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها