دانشگاه ایلام در ردیف دانشگاههای برخوردار قرار گزفت.

خانه خبرها

دكتر قرباني رئيس دانشگاه با بيان مطلب فوق گفت: خوشبختانه اين دانشگاه با ارتقاء مولفه هاي مختلف آموزشي و پژوهشي توانسته است در رديف دانشگاههاي برخوردار قرار گيرد.

دكتر قرباني به روند توسعه شاخصه هاي دانشگاه اشاره و افزود: توسعه و پيشرفت 300 درصدي دوره آموزشي در رشته مهندسي، افزايش رشته هاي كارشناسي پيوسته به 19 رشته و افزايش رشته هاي كارشناسي ارشد به 11 رشته از جمله دلايل اين ارتقاء محسوب مي شود.

رئيس دانشگاه گفت: همچنين افزايش تعداد هيات علمي دانشگاه به 60 دكتر، 240 نفر دانشجو كارشناسي ارشد، چاپ مقالهISI به تعداد 71 مقاله، ارايه مقاله در همايشهاي در همايشهاي ملي و بين المللي به تعداد 96 مقاله و تاليف و ترجمه 12 عنوان كتاب از ديگر دلايل قرار گرفتن دانشگاه ايلام در رديف دانشگاههاي برخوردار است.

وي افزود: توسعه باند اينترنتي دانشگاه، راه اندازي

شبكه وب سايت انگليسي و فارسي، تجهيز كتابخانه به كتب مختلف،‌توسعه و تجهيز آزمايشگاه،‌فضاي سبز و مسجد دانشگاه از جمله اقدامات انجام گرفته در دو سال گذشته است.

دكتر قرباني ضمن تشكر از همه اساتيد،‌دانشجويان، مديران و دست اندركاران دانشگاه ابراز اميدواري كرد بتوان با تلاش و فعاليت بيشتر در سال نوآوري و شكوفايي دانشگاه ايلام به موفقيتهاي بيشتر نايل شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها