پیام وزیر علوم به دانشگاهیان به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید:

خانه خبرها

جامعه دانشگاهي كشور در طراز دانش و مدار گردش علمي شايسته قرار دارد

خبرگزاري فارس: وزير علوم با صدور پيامي تاكيد كرد: خداوند بزرگ را سپاسگزاريم كه با گذشت بيش از سه دهه از حيات طيبه انقلاب اسلامي، جامعه دانشگاهي كشور در طراز دانش و ارزش و در مدار گردش و چرخش علمي و عملي شايسته خويش قرار گرفته است.

به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري در پيامي شروع سال تحصيلي جديد را به استادان، دانشجويان و كاركنان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور تبريك گفت.

وزير علوم ضمن تبريك شروع سال تحصيلي جديد و فرارسيدن بهار دانش و پژوهش به استادان ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور و با اشاره به ياد و خاطره شهداي جامعه دانشگاهي و امام راحل(ره) اظهار داشت: بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران دانشگاه را مبدأ همه تحولات مي‌دانست و قدرت سازندگي و سوزندگي آن را در صورت صلاح و فساد بالاتر از هر نيروي سازنده و هر قوه ويرانگر توصيف مي‌نمود و در منظومه فكري امام، استقلال يا وابستگي، عزت يا ذلت و آزادي يا اسارت كشور، در گرو وضعيت دانشگاه است، همچنانكه مقام معظم رهبري نيز دانشگاه را موتور توسعه كشور مي‌دانند.

وي افزود: خداوند بزرگ را سپاسگزاريم كه با گذشت بيش از سه دهه از حيات طيبه انقلاب اسلامي، جامعه دانشگاهي كشور در طراز دانش و ارزش و در مدار گردش و چرخش علمي و عملي شايسته خويش قرار گرفته و با معرفت و بصيرت، رضايت مقام عظماي ولايت را جلب نموده است.

دانشجو با اشاره به با تاكيد مقام معظم رهبري بر "همت مضاعف و كار مضاعف " در سال جاري ادامه داد: به عنوان يك خدمتگزار كوچك، همه تلاش خود و همكاران و كليه امكانات و تجهيزات دانشگاهي را در جهت پيشبرد و توسعه علوم، تحقيقات و فناوري كشور آنگونه كه سزاوار نام بلند ايران اسلامي است، به كار خواهيم گرفت و با پيمان استواري كه با خداي متعال و عهدي كه با مردم خداجو و آرمان‌هاي والاي شهيدان بسته‌ايم، وفادار خواهيم ماند.

وزير علوم در پايان ابراز اميدواري كرد سال تحصيلي جديد، سال شكوفايي و به بارنشيني مضاعف درخت علم و عمل در همه شاخه‌ها و رشته‌هاي دانشگاهي و سال تحقق اهداف علمي و تحقيقاتي نظام آموزش عالي كشور باشد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها