رییس دانشگاه: عربده‌کشی جدید آمریکا نشان از بی‌تفاوتی کشورهای جهان است

خانه خبرها
رييس دانشگاه ايلام با بيان اينکه عرق شرم جنايت هيروشيما و ناکازاکي هنوز از جبين امپراطوري سفاک و ضحاک سفت آمريکا خشک و پاک نشده است،تاکيد کرد:عربده کشي جديد آمريکا مبني بر تهديد اتمي ايران نشان دهنده بي‌تفاوتي کشورهاي جهان است.
 
دکترعباس قرباني در گفت‌ و گو با خبرنگار سياسي ايرنا با اشاره به برگزاري اجلاس بازنگري در معاهده NPT در نيويورک،گفت: کشورهاي بزرگ جهان براي اينکه بر کشورهاي کوچکتر و ضعيف احاطه داشته باشند در قالب موسسات و جريان‌هاي بين‌المللي زمين بازي را تعريف مي‌کنند. 
دکترقرباني با بيان اينکه کشورهاي مستقل نبايد فريب اينگونه برنامه‌ها را بخورند، خاطرنشان کرد: کشورهاي مستقل بايد با روشن شدن ماهيت‌هاي کشورهاي مستکبر بر خلاف ترفندهاي آنها مجموعه‌هاي مستقلي را تشکيل دهند و در مقابل دشمنان واقعي بشريت بايستند. 
رييس دانشگاه ايلام ،تاکيد کرد: بي‌تفاوتي کشورهاي جهان و حتي همراهي برخي کشورهاي اروپايي با آمريکايي‌ها موجب شده تا آنها جرات چنين جسارتي را عليه ايران پيدا کنند و اگر چنانچه لازم ببيند اين نوع حرکت‌ها را عليه کشورهاي اروپايي نيز انجام خواهند داد. 
اين چهره دانشگاهي با بيان اينکه انقلاب اسلامي بزرگترين نه به امپراطوري ظالمانه آمريکا بوده است،به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينکه نبايد نسبت به اين تهديدات بي‌تفاوت بود،اشاره و خاطرنشان کرد: امروز وجدان‌هاي بيدار جهان، آمريکا را به دليل تهديد به حمله اتمي عليه ايران محکوم مي‌کنند و لازم است که کشورهاي غيرمتعهد و اسلامي نيز در اين خصوص حرکت جدي‌تري از خود نشان دهند. 
رييس دانشگاه ايلام، تاکيد کرد:بايد در مقابل تبليغات دروغين غرب به‌ويژه آمريکا که با سخنان پر تمطراق داعيه‌دار مبارزه با تروريسم، سلاح‌هاي کشتار جمعي، حمايت از حقوق بشر، آزادي و دموکراسي هستند، ايستاد و دروغ آنها را افشا کرد. 
قرباني در پايان خاطرنشان کرد: به لحاظ تئوريک غرب به شدت ضربه‌پذير است و اسلام انقلابي بيش از پيش دل‌‌هاي ملت‌هاي جهان را فتح خواهد کرد و معتقد هستيم موضع آقاي احمدي‌نژاد حق است و بايد ادامه پيدا کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها