دکترمتکان ؛پیشرفت‌های دانشگاه ایلام در سال‌های اخیر قابل مقایسه با گذشته نیست

خانه خبرها

خبرگزاري فارس: معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم گفت: پيشرفت دانشگاه ايلام در سال‌هاي اخير قابل مقايسه با گذشته نيست.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، علي اكبر متكان معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم تحقيقات و فناوري در حاشيه مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه ايلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نياز منطقه در رشته‌هاي دامپروري و كشاورزي خوشبختانه فعاليت‌هاي خوبي در حوزه تحقيقاتي انجام شده است.
وي با اشاره به افتتاح چندين پروژه عمراني در دانشگاه ايلام همزمان با دور سوم سفرهاي استاني هيئت دولت به اين استان افزود: به جز اين موارد پروژه‌هاي ديگري رو به اتمام است كه به زودي آنها نيز بهره‌برداري خواهد شد.
معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم گفت: تمام اين موارد از بركت فعاليت‌هاي دولت‌هاي نهم و دهم بوده است كه آمار آن را مي‌توان با سال‌هاي گذشته مقايسه كرد.

متكان در ادامه سخنان خود به بحث توسعه تحصيلات تكميلي اشاره كرد و يادآور شد: در حوزه تحصيلات تكميلي دانشگاه ايلام در بيش از 15 رشته مقطع كارشناسي ارشد را راه‌اندازي كرده است كه اين نكته نيز قابل مقايسه با دوران گذشته نيست.

وي يكي از مشكلات دانشگاه ايلام را به بحث سند مالكيت زمين‌هاي دانشگاه مربوط دانست و خاطرنشان كرد: قرار شد وزارت علوم پيگيري‌هاي لازم در اين زمينه را انجام دهد از سوي ديگر در خصوص تحصيلات تكميلي بايد گسترش لازم انجام شود تا دانشگاه به استانداردهاي مورد قبول براي خدمتگزاري به مردم شريف اين استان برسد.
معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم در پايان اظهار داشت: با توجه به اينكه شهرستان ايلام تنها در بحث كشاورزي و دامپروري فعاليت چشمگيري دارد مي‌توان انتظار داشت كه با پيشرفت‌هاي بيشتر، ايلام به قدس دانشگاهي در اين رشته‌ها تبديل شود. البته مسئولين مربوطه بايد اهتمام بيشتري به اين مسئله داشته باشند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها