دکترمتکان: وزارت علوم به بیش از 400 شکایت مردمی در ایلام رسیدگی کرد

خانه خبرها

خبرگزاري فارس: معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم با اشاره به اتمام كار ستاد رسيدگي به شكايت مردمي وزارت علوم در ايلام گفت: وزارت علوم به بيش از 400 شكايت مردمي در ايلام رسيدگي كرد.

دکترعلي‌اكبر متكان معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، در پايان كار ستاد رسيدگي به شكايت مردمي اين وزارتخانه در استان ايلام همزمان با سومين سفر استاني دولت اظهار داشت: ستاد رسيدگي به شكايات مردمي وزارت علوم كه طي دو روز سفر استاني هيئت دولت به استان ايلام در دانشگاه ايلام مستقر شده بود به بيش از 400 مورد شكايات مردمي رسيدگي كرد و به مراجعين پاسخ داد.

وي افزود: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده در ايلام در حوزه تحصيلات تكميلي و همچنين مسائل پژوهشي مشخص شد كه اولويت نخست اين استان با توجه به نيازهاي آن و همچنين شهرستان‌هاي اطراف به بحث دامپروري مربوط مي‌شود و در مرحله بعد با توجه به تعداد شهرستان‌هاي مختلف استان ايلام بايد به مقوله كشاورزي اهميت داد.
معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم با بيان اينكه متاسفانه در طول ساليان گذشته مسائل سياسي بيش از مسائل عمراني و تحقيقاتي در اين دانشگاه‌ مطرح بوده است، گفت: در چند سال اخير شاهد پيشرفت چشمگير دانشگاه ايلام بوده‌ايم كه يك نمونه آن به گسترش تحصيلات تكميلي در اين دانشگاه مربوط مي‌شود.
دکترمتكان همچنين با اشاره به افتتاح پروژه‌هاي مختلف در دانشگاه ايلام خاطرنشان كرد: در طول دو سال گذشته پروژه‌هاي عمراني مختلفي در دانشگاه ايلام به بهره‌برداري رسيده است كه 4 پروژه در چند ماه گذشته افتتاح شده و 3 پروژه نيز همزمان با سفر استاني هيئت دولت در دو روز اخير به بهره‌برداري رسيده است.

وي با بيان اينكه اكنون پروژه‌هاي ديگري نيز در دانشگاه ايلام در حال ساخت هستند يادآور شد: سرويس دانشگاه، دانشكده نفت و گاز، دانشكده كشاورزي، استخر و مجموعه ورزشي و دو خوابگاه دانشگاه ايلام به‌زودي آماده بهره‌برداري خواهد شد كه تمام اين موارد نشان از همت هيئت‌رئيسه و كاركنان دانشگاه ايلام دارد.
معاون توسعه منابع و مديريت نيروي انساني وزارت علوم با اشاره به افتتاح مجتمع آموزش و پژوهشي دامپروري دانشكده كشاورزي دانشگاه ايلام تصريح كرد: يكي از بزرگترين دستاوردهاي سومين سفر استاني هيئت دولت به ايلام آغاز طرح‌هاي پژوهشي در امور دامي در اين مجتمع آموزشي پژوهشي خواهد بود كه اميدواريم با حمايت ويژه وزارت علوم و مسئولان استاني شاهد سرعت‌بخشي در اين حوزه باشيم.
دکترمتكان در پايان سخنان خود با بيان اينكه يكي ديگر از مسائل مطرح در دانشگاه ايلام بحث اختصاص وام‌هاي دانشجويي است، اظهار داشت: با توجه به وضعيت منطقه، دانشجويان اين دانشگاه نياز بيشتري به وام‌هاي دانشجويي نسبت به ساير مناطق دارند كه اميدواريم وزارت علوم براي حل اين مسئله نيز اقدامات لازم را انجام دهد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها