سه طرح عمرانی در دانشگاه به بهره برداری رسید

خانه خبرها
سه طرح عمراني در دانشگاه روز يکشنبه با حضور معاون پژوهشي وفناوري  وزارت  علوم، تحقيقات و فناوري به بهره برداري رسيد
به گزارش خبرنگارروابط عمومي ، اين طرحها شامل پارکينگ عمومي در زميني به گستره حدود 17 هزار متر مربع، سکوي تماشاچيان زمين فوتبال و مرکز جوار فني و حرفه اي است .
دکتر قرباني رييس دانشگاه در اين مراسم گفت: با بهره برداري از اين طرحها زمينه لازم براي ارايه خدمات مطلوب به دانشجويان دانشگاه فراهم شده است. 
مدير آموزش فني و حرفه اي ايلام نيز گفت: تجهيزات کاملي براي اين مرکز شامل 20 دستگاه رايانه در زميني به مساحت 200 مترمربع فراهم شده است. 
"حميدرضا خانپور"، ايجاد فضاي کسب و کار عملي براي دانشجويان را مهمترين هدف راه اندازي مرکز جوار وابسته به فني و حرفه اي ايلام ذکر کرد و افزود: در اين مرکز که شامل کارگاه فناوري اطلاعات است، مهارتهاي پيشرفته کسب و کار و آمادگي شغلي و کارآفريني به دانشجويان ارايه مي شود. 
به گفته وي، در هر دوره آموزشي در دو نوبت صبح و عصر 80 نفر از دانشجويان دانشگاه ايلام مي توانند از مزاياي اين دوره بهره مند شوند. 
خانپور در همين راستا از راه اندازي کارگاه دوره هاي پيشرفته در رشته هاي برق صنعتي و مکانيک و ماشين آلات کشاورزي در دانشگاه ايلام از سوي مرکز آموزش فني و حرفه اي اين استان در آينده نزديک خبر داد. 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها