جوابیه روابط عمومی دانشگاه ایلام در مورد مطلب منتشر شده در هفته نامه طنین غرب

خانه خبرها

   در صفحه نخست شماره 166 مورخ 3/11/88 هفته نامه طنين غرب تيتري با اين عنوان « واي از اين همه شناخت از ايلام !!!

    ايلام تا چند سال پيش فقط يک دکتر داشت!!! » و همچنين در توضيح آن متني به چاپ رسيده است : که مصداق نشر اکاذيب بوده و باعث تشويش اذهان عمومي شده است .لذا روابط عمومي دانشگاه ايلام جهت آگاهي و وقوف مسئولان محترم آن هفته نامه و اطلاع مخاطبين محترم جوابيه اي به شرح ذيل تدوين نموده است:

1-  در اين مطلب عنوان گرديده صحبت از حماسه دوران دفاع مقدس و ايثار و رشادتهاي اين خطه شهيد پرور از زبان افرادي که فقط پست مديريتي آنها را در استان ميخ کوب نموده توهين بزرگ به مردم شريف استان است. لازم به ذکر مي باشد که آقاي دکتر عباس قرباني رئيس دانشگاه ايلام مدت 14 سال است که عضو هيأت علمي دانشگاه ايلام مي باشد و بخوبي با اوضاع اجتماعي و فرهنگي استان آشنايي دارد و اکثر اساتيد دانشگاههاي شهر ايلام را بخوبي مي شناسد و بعد از پايان جنگ تحميلي و آغاز توسعه استان و شکل گيري و توسعه مراکز دانشگاهي در ايلام حضور داشته اند و در جريان کليه مباحث مربوط به آن مي باشدکه در آن زمان متصدي هيچ مقامي نبوده اند و فقط به تدريس اشتغال داشته اند و در 11 سال قبل از رياست دانشگاه مديريت مهمي نداشته که با آن ميخکوب شده باشد و اين کذب، تهمت آشکار است.

2-  در اين مطلب آورده شده شايسته بود اين موضوعات را از ايثارگران و خون دل خوردگان اين ديار مي شنيديم. که به اطلاع مردم شريف استان مي رسانيم آقاي دکتر عباس قرباني رئيس دانشگاه ايلام در جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشته و به افتخار ايثارگري نائل آمده است.

3-  در ادامه برگزاري برنامه زنده صبح انقلاب که به همت شبکه سوم سيماي جمهوري اسلامي ايران در استانها اجرا مي شود برنامه روز 28 دي ماه به استان ايلام اختصاص داشت و با توجه به اينکه مراکز دانشگاهي و علي الخصوص دانشگاه ايلام بعد از انقلاب اسلامي از رشد کمي و کيفي زيادي برخوردار بوده اند ، يکي از ميهمانان برنامه آقاي دکتر عباس قرباني رئيس دانشگاه ايلام بودند که به بحث درباره روند توسعه دانشگاهي استان مي پرداخت و براي اينکه خدمات انقلاب اسلامي را در اين زمينه بازگو کند در قسمتي از مصاحبه خود گفتند: « در چند سال پيش در دانشگاه ايلام فقط يک دکتر حضور داشت اما با اجراي برنامه هاي مختلف، دانشگاه ايلام روند توسعه را طي و هم اکنون خود دانشجوي دکتري مي پذيرد.اما هفته نامه طنين غرب مطلبي با عنوان اينکه ايلام تا چند سال پيش فقط يک دکتر داشت از قول دکتر قرباني به چاپ رسانيده است.

     به اطلاع مردم شريف استان که خود مخاطب اين برنامه تلويزيوني بوده اند مي رساند که چنين جملاتي از طرف رئيس دانشگاه ايلام عنوان نگرديده و آنچه بصورت تيتر و توضيح در صفحه نخست شماره 166 هفته نامه طنين غرب به چاپ رسيده عاري از حقيقت و خلاف واقع مي باشد که در جهت اهداف سياسي و در راستاي تخريب چهره دکتر قرباني رئيس دانشگاه ايلام ارائه گرديده و صحت ندارد.اين مطالب عاري از حقيقت، وهن اطلاع رساني و مغاير با رسالت يک رسانه مي باشد و بي ترديد مسئولان محترم آن هفته نامه بايد در پيشگاه قانون و از همه مهمتر در محضر الهي پاسخگو باشند. از آنجاييکه مطالب مندرج در اين هفته نامه بي پايه مي باشد، دانشگاه ايلام پيگيري مطالب کذب چاپ شده را از طريق مراجع ذيصلاح حق مسلم خود مي داند.

  

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها