کسب استاد برگزیده طرح کشوری شاهد توسط استادیار دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر محمد اکبري قرائي استاديار دانشگاه ايلام  به عنوان استاد برگزيده طرح کشور شاهد مورد تقدير معاون رئيس جمهور و وزير علوم قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر محمد اکبري قرائي استاديار گروه آموزشي علوم دامي دانشگاه ايلام  موفق به کسب استاد برگزيده طرح کشوري شاهد شد و از طرف دکتر قاضي زاده هاشمي معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور  و دکتر زلفي گل وزير علوم، تحقيقات و فناوري مورد تقدير قرار گرفت.

در متن تقديرنامه دکتر اکبري قرائي که به امضاي مشترک دکتر سيد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و دکتر محمدعلي زلفي‌گل وزير علوم تحقيقات و فناوري رسيد، آمده است: 

جناب آقاي محمد اکبري قرائي

استاد محترم برگزيده طرح شاهد

سلام عليکم

اساتيد حوزه و دانشگاه برگزيدگان جامعه اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب و مهرورزي و مبارزه با ناداني و غفلت از هستند.

به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم، در سالروز شهادت استاد فرزانه آيت الله مرتضي مطهري، کسب «استاد برگزيده طرح شاهد»، که حاصل تلاش و پشتکار جنابعالي در رسيدگي به امور مختلف علمي، فرهنگي و اجتماعي فرزندان شاهد و ايثارگر مي‌باشد را صميمانه تبريک عرض مي‌نماييم.

اطمينان داريم با استعانت از خداوند متعال و با همت بلند اساتيد گرانقدر ايران اسلامي و دانشجويان فرهيخته شاهد و ايثارگر و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، دستيابي به قله هاي رفيع علم و دانايي همراه با معنويت براي تعالي جامعه بشري دور از دسترس نخواهد بود.

 اميد آن که به فضل الهي، همواره در خدمت گذاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و خانواده معزز شهدا و ايثارگران موفق و سربلند باشيد.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها