آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌ای انجام امور مربوط به خدمات اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

  دانشگاه ايلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداري و پشتيباني خود را به صورت مناقصه عمومي يک مرحله‌اي از طريق سامانه مناقصات برگزار نمايد. از شرکت‌هاي واجد شرايط دعوت مي‌گردد، جهت دريافت اسناد مناقصه و ارائه پيشنهاد قيمت از تاريخ 1402/03/08 تا پايان مهلت مقرر به سامانه مناقصات مراجعه نمايند.

شرايط مناقصه:

1-مناقصه­ گر بايد قبل از تسليم پيشنهاد مناقصه، اسناد مناقصه را به دقت بررسي کرده و تمام اطلاعات لازم و قوانين و مقررات نافذ و جاري را به دست آورد و مناقصه­ گر پس از تسليم پيشنهاد نمي­‌تواند استناد به ناآگاهي و يا اشتباه خود کند.

2-شرکت در مناقصه و تسليم پيشنهاد به منزله آن تلقي خواهد شد، که مناقصه گر تمام اسناد مناقصه را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آنها را به دست آورده است و ابهام يا اشتباهي به نظر او در اسناد وجود ندارد. هر يک از مناقصه‌گران، که در مورد مفهوم قسمتي از اسناد مناقصه ابهام يا سؤالي داشته باشند، مي‌­توانند به صورت کتبي و يا فکس مناقصه ­گزار را مطلع ساخته و تقاضاي دريافت توضيح نمايد. پس از تسليم پيشنهاد مناقصه هيچ‌گونه توجيهي پذيرفته نخواهد بود.

3-مطابق ماده 6 پيوست شماره 3 آئين‌نامه مالي و معاملاتي دانشگاه‌ها ((دستورالعمل نحوه انجام معاملات عمده)) شرايط خاصي که دانشگاه در آگهي و اسناد مناقصه اعلام مي‌دارد، در قرارداد اعمال خواهد شد و جزو لاينفک قرارداد مي‌باشد.

4-  ارائه گواهي صلاحيت ايمني و پروانه کار شرکت معتبر الزامي ‌مي‌باشد.

5- برآورد موارد پرداختي براي دستمزد افرادي که حجم کار اعلام شده را انجام مي‌دهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقه‌بندي مشاغل و نرخ اعلامي اين دانشگاه (جدول شماره يک) انجام شود.
6- آناليز قيمت بر اساس قانون کار و احتساب سنوات در نظر گرفته شود. لذا شرکت‌کنندگان بايد بر اساس قانون کار قيمت پيشنهادي را ارائه نمايند. (پايه سنوات، حق سنوات، عيدي، بن و مسکن، حق لباس، 30 ساعت اضافه کار براي هر نفر، 5 روز ماموريت ماهانه براي هر نفر، باز خريد 9 روز مرخصي بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آناليز محاسبه شده و  موظف به پرداخت مي‌باشد).
7-مبلغ 20 ميليارد ريال ضمانت نامه بانکي جهت شرکت در مناقصه دريافت مي‌گردد.
8-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در مطابق اين مناقصه الزامي است.
9-ارائه فرم خود اظهاري اعلام کارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به کار الزامي مي‌باشد.
10-در شرايط برابر اولويت با شرکت‌هاي بومي مي‌باشد.

11- بارگذاري آناليز پيشنهادي مهر و امضا شده توسط شرکت بر اساس نرخ‌هاي درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامي است.

12-کليه اسناد مناقصه بايد توسط شرکت مهر و امضا  و در سامانه مناقصات بارگذاري گردد.
13- در طول دوره قرارداد حضور دائم نماينده شرکت در دانشگاه الزامي مي‌باشد.

14-شرکت‌هايي، که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشته‌اند و تاکنون موفق به ارائه مفاصاحساب نشده‌اند، نمي‌توانند در اين مناقصه شرکت نمايند.

 15-دانشگاه در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است
16- هزينه چاپ آگهي و سامانه تدارکات الکترونيک بر عهده برنده مناقصه مي‌باشد.
17-پاکت محتوي ضمانت نامه شرکت در مناقصه در موعد مقرر تحويل دبيرخانه مرکزي دانشگاه گردد.
18-در صورت هرگونه ابهام قبل از درج قيمت بصورت کتبي و يا با شماره تلفن 08459241302 مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه تماس حاصل نمايند.

19- آيين‌نامه مالي و معاملاتي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشي و پژوهشي کشور جزو لاينفک قرارداد مي‌باشد.
 

 

مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها