دانشگاه ايلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداري و پشتيباني خود را به صورت مناقصه عمومي يک مرحلهاي از طريق سامانه مناقصات برگزار نمايد. از شرکتهاي واجد شرايط دعوت ميگردد، جهت دريافت اسناد مناقصه و ارائه پيشنهاد قيمت از تاريخ 1402/03/08 تا پايان مهلت مقرر به سامانه مناقصات مراجعه نمايند.
شرايط مناقصه:
1-مناقصه گر بايد قبل از تسليم پيشنهاد مناقصه، اسناد مناقصه را به دقت بررسي کرده و تمام اطلاعات لازم و قوانين و مقررات نافذ و جاري را به دست آورد و مناقصه گر پس از تسليم پيشنهاد نميتواند استناد به ناآگاهي و يا اشتباه خود کند.
2-شرکت در مناقصه و تسليم پيشنهاد به منزله آن تلقي خواهد شد، که مناقصه گر تمام اسناد مناقصه را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات مربوط به آنها را به دست آورده است و ابهام يا اشتباهي به نظر او در اسناد وجود ندارد. هر يک از مناقصهگران، که در مورد مفهوم قسمتي از اسناد مناقصه ابهام يا سؤالي داشته باشند، ميتوانند به صورت کتبي و يا فکس مناقصه گزار را مطلع ساخته و تقاضاي دريافت توضيح نمايد. پس از تسليم پيشنهاد مناقصه هيچگونه توجيهي پذيرفته نخواهد بود.
3-مطابق ماده 6 پيوست شماره 3 آئيننامه مالي و معاملاتي دانشگاهها ((دستورالعمل نحوه انجام معاملات عمده)) شرايط خاصي که دانشگاه در آگهي و اسناد مناقصه اعلام ميدارد، در قرارداد اعمال خواهد شد و جزو لاينفک قرارداد ميباشد.
4- ارائه گواهي صلاحيت ايمني و پروانه کار شرکت معتبر الزامي ميباشد.
5- برآورد موارد پرداختي براي دستمزد افرادي که حجم کار اعلام شده را انجام ميدهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقهبندي مشاغل و نرخ اعلامي اين دانشگاه (جدول شماره يک) انجام شود.
6- آناليز قيمت بر اساس قانون کار و احتساب سنوات در نظر گرفته شود. لذا شرکتکنندگان بايد بر اساس قانون کار قيمت پيشنهادي را ارائه نمايند. (پايه سنوات، حق سنوات، عيدي، بن و مسکن، حق لباس، 30 ساعت اضافه کار براي هر نفر، 5 روز ماموريت ماهانه براي هر نفر، باز خريد 9 روز مرخصي بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آناليز محاسبه شده و موظف به پرداخت ميباشد).
7-مبلغ 20 ميليارد ريال ضمانت نامه بانکي جهت شرکت در مناقصه دريافت ميگردد.
8-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در مطابق اين مناقصه الزامي است.
9-ارائه فرم خود اظهاري اعلام کارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به کار الزامي ميباشد.
10-در شرايط برابر اولويت با شرکتهاي بومي ميباشد.
11- بارگذاري آناليز پيشنهادي مهر و امضا شده توسط شرکت بر اساس نرخهاي درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامي است.
12-کليه اسناد مناقصه بايد توسط شرکت مهر و امضا و در سامانه مناقصات بارگذاري گردد.
13- در طول دوره قرارداد حضور دائم نماينده شرکت در دانشگاه الزامي ميباشد.
14-شرکتهايي، که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشتهاند و تاکنون موفق به ارائه مفاصاحساب نشدهاند، نميتوانند در اين مناقصه شرکت نمايند.
15-دانشگاه در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است
16- هزينه چاپ آگهي و سامانه تدارکات الکترونيک بر عهده برنده مناقصه ميباشد.
17-پاکت محتوي ضمانت نامه شرکت در مناقصه در موعد مقرر تحويل دبيرخانه مرکزي دانشگاه گردد.
18-در صورت هرگونه ابهام قبل از درج قيمت بصورت کتبي و يا با شماره تلفن 08459241302 مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه تماس حاصل نمايند.
19- آييننامه مالي و معاملاتي دانشگاهها و مؤسسات آموزشي و پژوهشي کشور جزو لاينفک قرارداد ميباشد.
مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است