رویداد استارتاپی خلاقیت دانش آموزی برگزار می گردد

خانه خبرها

دکتر صالحي پور مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه ايلام، عنوان کرد: به همت مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه ايلام و پارک علم و فناوري ايلام و با همکاري سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري، بنياد نخبگان استان و پژوهش سراي دانش آموزي فرهيختگان ايلام، رويداد استارتاپي خلاقيت دانش آموزي، در دو بخش دانش آموزي دختران و پسران روزهاي 17 و 18 مهرماه برگزار مي‌گردد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر صالحي پور با بيان اين خبر اظهار داشت: دانش آموزي خلاقيت با هدف پشتيباني، راهبري و شبکه‌سازي استعدادهاي برتر خلاق و آشنايي و آماده‌سازي نوجوانان براي بازار کار واقعي و ايجاد فرهنگ کارآفريني و اقتصاد دانش بنيان، براي نخستين بار است که در دانشگاه ايلام اجرا مي‌شود.

ايشان رويداد خلاقيت را قدم مهمي در راستاي صيانت از نخبگان دانش آموز عنوان کرد و اظهار داشت: در قالب اين رويداد فرآيند شناسايي استعدادهاي برتر و نخبگان دانش آموز، با برگزاري برنامه‌هاي مختلف در جهت شبکه‌‌سازي و ارتباط دهي براي بهره‌گيري از تجارب موفق براي آنان، عملياتي مي‌شود.

 دکتر صالحي پور، تصريح کرد: اين طرح يک شروع است و در ادامه برنامه‌هاي متعددي در قالب آن پيش‌بيني شده، که به مرور اطلاع‌رساني خواهد شد.

مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه ايلام با بيان اينکه مخاطب اين طرح دانش آموزان متوسطه 15 تا 18 سال هستند، گفت: اين طرح در راستاي راهبري استعدادهاي برتر و دانش آموزان نخبه است و دبيرخانه آن حدود يک ماه است که  کار اجرايي را در اين راستا شروع کرده است و همچنين سامانه رويدادهاي مجتمع نوآوري و فناوري براي اين رويدادها اختصاص يافته که ثبت نام و اطلاع رساني‌ لازم از طريق آن انجام خواهد شد.

دکتر صالحي پور، افزود: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات لازم به سايت رويداد به آدرس: ilamnext.ir مراجعه فرمايند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها