محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ توسط دانشگاهیان استان ایلام در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
دانشگاهيان استان ايلام صبح امروز با برگزاري راهپيمايي از محوطه جنب معاونت دانشجويي تا محل مزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام، جنايت هولناک در شيراز و هتک حرمت به حرم‌ امامزاده احمد بن موسي (ع) شاهچراغ را محکوم کردند.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دانشگاهيان استان ايلام با سردادن شعار مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس، مرگ بر فتنه‌گر و سعودي حيا کن رسانه را رها کن، ضمن محکوم کردن اين اقدام ناجوانمردانه تروريستي و اعلام همدردي با خانواده‌هاي شهدا و مجروحان، برخورد قاطع دستگاه‌هاي امنيتي و قضايي با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنيت کشور را خواستار شدند.

در جريان اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام، با بيان اينکه در جريان حوادث اخير جبهه استکبار، نفاق و صهيونيسيم آشکارا در برابر جبهه انقلاب اسلامي صف آرايي کرده است، اظهار داشت: دشمن با تمام قدرت به ميدان آمده تا با ترويج فرهنگ منحط غربي و گمراه کردن جوانان، ولايت فقيه را بعنوان  نقطه اميد مردم و ستون اصلي انقلاب اسلامي مورد هدف قرار دهد، تا به اهداف شوم خود دست پيدا کند.

حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي با بيان اينکه با هوشياري مردم و جوانان ان شاءالله نقشه دشمنان همچون با شکست مواجه خواهد شد، گفت: عليرغم توطئه پيچده و تبليغات گسترده دشمنان، ان شاءلله اين پروژه هم با شکست روبرو خواهد شد.

مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان ايلام با  اشاره به هوشياري و در صحنه بودن جامعه دانشگاهي براي حراست از دستاودرهاي انقلاب اسلامي، بيان داشت: در اين بزنگاه تاريخي نيز جامعه دانشگاهي با بصيريت در ميدان حضور دارد و بايد با روشنگري نقشه مزورانه و عمليات فريب دشمنان را براي مردم تبيين کنيم.

حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي با اشاره به نابودي طاغوتيان تاريخ همچون نمرود و فرعون در برابر حضرت ابرايم و حضرت موسي، يادآور شد: عليرغم هياهو و جنجال دشمنان براي توسعه دامنه فتنه اخير، به فضل الهي دشمنان همچون طاغوتيان تاريخ نابود خواهند شد، که اين وعده خدا در برتري صالحان و مستضعفان در برابر ظالمان است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها