برگزاری چهاردهمین نشست هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان‌‌ها با حضور مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

خانه خبرها
برگزاري چهاردهمين نشست هيأت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استان‌‌ها با حضور مقام عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري

چهاردهمين نشست هيأت‌هاي نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استان‌ها به ميزباني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دانشگاه تهران با حضور دکتر زلفي گل وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دکتر رازيني رئيس مرکز نظارت و ارزيابي، مديران حوزه وزارتي، حضور مجازي رؤساي دانشگاه‌هاي کشور و دبيران هيأت‌هاي استاني برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در اين همايش که با هدف تبيين رويکرد جديد نظارت و ارزيابي در توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي برگزار شد، دکتر محمد سلاورزي زاده دبير هيأت استاني بر ضرورت تبيين رويکرد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بر اساس اسناد بالادستي مانند برنامه هفتم توسعه، برنامه راهبردي و جهت‌گيري و هدف‌گذاري در توسعه آموزش عالي استان به ارائه ديدگاه پرداخت.

دبير هيات استان ايلام با تأکيد بر اين که نظارت و ارزيابي حلقه سوم نظام مديرت سازمان‌ها به شمار مي‌رود، نظارت و ارزيابي را تابعي از برنامه، برنامه محوري و اجرا برشمرد و بر ضرورت تدوين برنامه راهبردي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دانشگاه‌ها بر اساس برنامه هفتم توسعه تأکيد کرد.

دکتر سلاورزي زاده بر ضرورت  تبيين و تعيين خطوط  کلي توسعه آموزش عالي کشور بر اساس وضعيت موجود، آينده پژوهي مبتني بر تدوين سناريو هاي مختلف توسعه بر اساس  برنامه هفتم توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان‌ها تأکيد کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها