نشست رئیس دانشگاه ایلام و کارکنان استخدامی جدید برگزار گردید

خانه خبرها

به همت روابط عمومي دانشگاه، نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و کارکنان استخدامي جديد با حضور آقاي لطفي مقدم مدير امور ادراي و پشتيباني عصر ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در اين نشست روند تأسيس دانشگاه ايلام و وضعيت کنوني دانشگاه را تشريح کرد و سپس توضيحاتي را درباره برنامه توسعه راهبردي دانشگاه ارائه کرد.

رئيس دانشگاه ايلام تصريح کرد: براي تحقق اهداف توسعه دانشگاه، اعضاي دانشگاه و از جمله کارکنان بايد  حس «تعلق سازماني» را در خود تقويت کرده و با پشتکار، تلاش مضاعف، رعايت قوانين و مقررات، کسب مهارت و امانت‌داري از هيچ تلاشي براي تحقق اهداف مجموعه دريغ نکنند.

دکتر علي‌محمدي «شايعه پردازي» را عاملي به هم خوردن امنيت روحي و رواني در سازمان دانست و گفت: بر مبناي شايعه نمي‌توان فعاليت کرد و لذا بايد با حساسيت به شايعات اعتنا نکرد و به حفظ شخصيت و کرامت انسان‌ها التزام داشت.

در ادامه حاضرين در نشست با تقدير و تشکر از حسن نظر و زحمات مديريت دانشگاه ايلام، به بيان نظرات، پيشنهادات و مسائل مورد نظر خود پرداختند، که دکتر علي‌محمدي  و آقاي لطفي مقدم هم پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها