مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 50 دانشجوی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم جشن فارغ‌التحصيلي 50 دانشجوي دانشکده الهيات و معارف اسلامي با حضور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه و حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر سراج رئيس دانشکده برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در ابتداي اين مراسم با بيان اينکه طبق آيات قرآن کريم هر انساني مسئول اعمال خوب و بد خويش است، اظهار داشت: شکست و موفقيت انسان در تمام عرصه‌هاي زندگي و از جمله زندگي دانشجويي، به اراده و تلاش خود او بر مي‌گردد و شخص چيزي را درو مي‌کند، که خود کاشته است و حال امروز شما مصداق اين قاعده  کلي است.

رئيس دانشگاه تصريح کرد: تصور نکنيد، که درس و بحث تمام شد و فارغ شديد، بلکه تازه آغاز راه است و لذا نبايد هيچگاه خود را بي‌نياز از آموزش بدانيد.

دکتر علي‌محمدي تعيين هدف، برنامه‌ريزي و اميد داشتن را شاه کليد کسب موفقيت دانست و خطاب به فارغ‌التحصيلان، گفت: براي کسب موفقيت در آينده نيز بايد هدف‌گذاري کنيد و با يک برنامه‌ريزي متعارف و متعادل زمينه تحقق اهداف مورد نظر را فراهم نماييد.

رئيس دانشگاه افزود: هميشه خود را اميدوار نگهداريد، براي اينکه اميد موتور حرکت، شتاب دهنده  و انرژي‌بخش است.

دکتر علي‌محمدي، اضافه کرد: با کساني دوستي خود را ادامه دهيد، يا دوست شويد، که به شما اميد داده، مشوق به کار نيک بوده و داراي هدف و برنامه باشند.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه مديريت زمان نقشي تعيين کننده در رسيدن به اهدف و کسب  موفقيت دارد، گفت: از جواني و عمر خود، جهت کسب علم و دانش و معنويت بهره کافي ببريد.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه در تحقق اين مهم مطالعه کتاب نقش محوري دارد، اظهار داشت: کتاب دايره لغات، گستره تفکر و عقلانيت شما را توسعه بخشيده و ادبيات گفتگو با ديگران و رفتار با آنها را تغيير داده و اصلاح مي‌کند و زينت شما خواهد شد.

در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير از دانشجويان فارغ‌التحصيل تقدير به‌ عمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها