دانشیار دانشگاه ایلام در بین 141 عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت

خانه خبرها

از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دکتر محسن توکلي دانشيار دانشگاه ايلام به جهت داشتن بيشترين تعداد قرارداد ارتباط با صنعت، در بين 141 عضو هيات علمي برتر در همکاري با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت.

    به  گزارش روابط عمومي، از سوي دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ايلام، سه تن از اعضاي هيات علمي برتر در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه بر اساس مستندات مربوطه به وزارت عتف معرفي شدند، که در نهايت بر اساس بررسي‌هاي انجام شده، دکتر محسن توکلي در بين 141 عضو هيأت علمي برتر در همکاري با جامعه و صنعت در سال 1401 قرار گرفت.

بنا به اين گزارش: تجارب مشارکت در فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي ملي و منطقه‌اي، دستاوردهاي ويژه کاربردي با طراحي و ايجاد فاز 1 و 2 سامانه‌هاي اطلاعاتي (GIS) مناطق با آبياري تحت فشار استان ايلام، همکاري ويژه با نهادها و صنايع کشور براي بهبود بهره‌وري و کارايي (همکاري ويژه با سازمان جهاد کشاورزي استان ايلام و معاونت آب و خاک جهاد کشاورزي استان ايلام طي سه سال متوالي) و نقش آفريني مؤثر در ايجاد و فعاليت شبکه‌هاي علمي و تشکل‌هاي تخصصي از جمله فعاليت‌هاي دکتر توکلي بوده است.

لينک کتاب اعضاي هيـأت علمي برتر دانشگاه‌هاي کشور در همکاري با جامعه و صنعت در سال 1401: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1401/3714011021-1004.pdf

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها