معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، دانشگاه در هر زمینه‌ای فعالیت داشته با سربلندی از عهده آن برآمده

خانه خبرها
معاون سياسي و امنيتي استانداري ايلام، دانشگاه در هر زمينه‌اي فعاليت داشته با سربلندي از عهده آن برآمده

مهندس حسين كلانتري، در نشست ستاد بازآفريني محدوده ها و محلات هدف استان ايلام که در دانشگاه برگزار شد، با بيان اينکه هر زمان که کارهاي سخت را به دانشگاه واگذار کرده ايم با سربلندي از عهده آن برآمده است، اظهار داشت: در دانشگاه حرف غير علمي نمي توان گفت و بغير اين رويکرد باشد پذيرفتني نيست.

کلانتري مشاركت و همكاري مردم جهت ساماندهي سكونت گاه‌هاي غيررسمي و بافت هاي فرسوده در استان را مهم تلقي کرد و گفت:  بدون مشاركت مردم و با تكيه صرف بر طرح هاي دستوري، بهسازي بافت هاي فرسوده محقق نمي شود و سكونت گاه هاي غيررسمي كه در حاشيه شهرها پديد آمده اند، چاره اي جز توانمندسازي اين حواشي نيست چون عدم توانمند سازي، سبب آسيب پذير شدن فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ساكنين اين مناطق مي گردد.

 معاون استاندار ايلام، تاكيد كرد: بدون شك پايداري در هر كار اجتماعي منوط به يك شرط كامل و واحد بوده و آن مشاركت واحد مردم است و در اين راستا توانمندسازي زماني ارزشمند است و نتيجه دارد كه ما بتوانيم از افزايش سكونت گاه هاي غيررسمي جلوگيري كنيم و افزود مي توان با هماهنگي و مديريت يكپارچه و استفاده از توان دستگاه هاي مختلف در راستاي تحقق اهداف مد نظر تلاش كرد.

وي، اضافه کرد: مسائل مربوط به مبحث بافت هاي فرسوده و سكونت گاه هاي غير رسمي به عنوان يك موضوع اجتماعي، راه حل اجتماعي دارد و از طريق دستوري و تجويزي راه به جايي نمي توان برد.

معاون استاندار ايلام، با اشاره به اينكه ساماندهي و رفع موانع و مشكلات سكونت گاه هاي غير رسمي و مناطق حاشيه شهرها بايد در اولويت قرار گيرد، گفت: احيا، نوسازي و ساماندهي بافت هاي فرسوده و سكونت گاه هاي غير رسمي نيازمند اطلاع رساني و بيان نقاط ضعف و تهديدات اين مناطق به مردم است.

وي با اشاره به اطلاع رساني درست به مردم در جريان سيل اخير اشاره و گفت: اين اطلاع رساني و همکاري خوب مردم با مسئولين، باعث شد حجم خسارات وارده بسيار پايين بيايد.

کلانتري با توجه به عملکرد خوب دانشگاه ايلام در بين دانشگاه هاي کشور، خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات دانشگاه ايلام توانست رتبه خوبي در ميان دانشگاه هاي کشور از حيث برگزاري جلسات و مديريت خوب و بدون چالش آنان بدست آورد.

معاون استاندار ايلام افزود: بايد توان علمي اساتيد دانشگاه در حوزه اجرا وارد شده و تلاش شود ازدست آوردها و يافته ها و تجربيات جديد در راستاي توسعه استان استفاده گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها