پنجمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های منطقه 5 برگزار شد

خانه خبرها
پنجمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي‌هاي منطقه 5 برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، پنجمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه‌هاي کردستان، ايلام، کرمانشاه و لرستان در دانشگاه کرستان برگزار شد .

مهندس حسيني ، مشاور عالي و مدير حوزه رياست  دانشگاه کردستان کار روابط عمومي ها را تخصصي و بسيار پيچيده عنوان کرد و افزود: براي معرفي صحيح دانشگاه‌ها ،شناخت جامعه که همان شناخت افکار عمومي و الگوهاي فرهنگي حاکم برآن است ضرورت دارد و براي رسيدن به موفقيت در روابط عمومي بايد از جامعه و الگوهاي جامعه شناخت داشته باشيم . وي با اشاره به تغير نگرش در سطح عالي وزارتخانه ،ضرورت امروز دانشگاه‌ها را معرفي صحيح آن توسط روابط عمومي ها دانست و تاکيد کرد در شرايط کنوني روابط عمومي ها علاوه بر ايفاي نقش منطقه اي و ملي بايد نقش فراملي خود را نيز انجام دهند ، ايشان در پايان ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين نشست در دانشگاه کردستان براي روابط عمومي هاي منطقه آرزوي موفقيت نمود .

فرهاد فتاحي دبير روابط عمومي‌هاي دانشگاه‌ها و پارک‌هاي علم‌و فناوري منطقه 5 ضمن تشکر از ميزباني دانشگاه کردستان براي اين نشست اظهار کرد: مديران محترم روابط عمومي براي هفته دولت و نشان دادن ظرفيت‌هاي آموزش عالي و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد برنامه ريزي مناسب داشته باشند.

دبير منطقه 5 با اشاره به اهميت نشست‌ها افزود: نشست‌هاي برگزار شده در منطقه در سطح مناسبي برگزار مي شوند که با برگزاري کارگاه‌ها از بار علمي هم برخوردار مي شوند و موجب افزايش آگاهي همکاران در حوزه فعاليت‌هاي روابط عمومي مي شود.

فتاحي با تأکيد بر نياز سنجي در برگزاري کارگاه‌ها خاطر نشان کرد: کارگاه‌هاي آينده با توجه به نياز روابط عمومي‌هاي منطقه به صورت عملي برگزار خواهند شد.

شايان ذکر است در اين نشست دو کارگاه نيز توسط دانشگاه کردستان برگزار شد و مديران و کارشناسان روابط عمومي‌هاي منطقه 5 به بحث و تبادل نظر پيرامون فعاليت‌هاي آينده در دانشگاه‌ها و منطقه پرداختند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها