تمدید احکام مدیریتی در دانشگاه

خانه خبرها

به گزارش روابط عمومي، دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس محترم دانشگاه احکام مديريتي دکتر احمد ملابهرامي، دکتر رضا رضازاده و دکتر مينا پيرزادنيا را براي مدت دو سال تمديد کرد.

 

در حکم رئيس دانشگاه خطاب به دکتر ملابهرامي آمده است.

جناب آقاي دکتر احمد ملابهرامي
عضو محترم هيئت علمي دانشکده علوم پايه
سلام عليکم

      با احترام، به استناد بند «ب» ماده «5» آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري، حکم جنابعالي به عنوان «معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه ايلام» از تاريخ 1395/10/20 به مدت دو سال تمديد مي‌گردد. اميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي، اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء سطح کيفي شاخصِ خدمات معاونت منابع  انساني و پشتيباني کامياب باشيد و همّت خويش را براي تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌مداري، خلاقيت و کارآفريني با توجه و اهتمام شايسته در دستيابي به اهداف و شاخص‌هاي برنام?هاستراتژيک پنج ساله (1400-1396) دانشگاه بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

 

در حکم دکتر علي‌اکبري به دکتر رضازاده آمده است.

جناب آقاي دکتر رضا رضازاده
عضو محترم هيأت علمي دانشکده الهيات و معارف اسلامي
سلام عليکم

         با احترام، به استناد بند «ب» ماده «8» آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري، حکم جنابعالي به عنوان «مشاور رييس و رييس حوزه رياست » از تاريخ 95/12/03 به مدت دو سال تمديد مي‌گردد. اميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي، اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء سطح کيفي شاخصِ خدمات دانشگاه کامياب باشيد و همّت خويش را براي تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌مداري، خلاقيت و کارآفريني با توجه و اهتمام شايسته در دستيابي به اهداف و شاخص‌هاي برنامه استراتژيک پنج ساله (1400-1396) بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

 

متن حکم دکتر پيرزادنيا به اين شرح است.

سرکار خانم دکتر مينا پيرزادنيا
عضو محترم هيأت علمي دانشکده ادبيات و علوم انساني
 سلام عليکم

        با احترام، به استناد بند «ب» ماده «8» آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري، حکم جنابعالي به عنوان «مدير گروه آموزشي زبان و ادبيات عرب دانشگاه ايلام» از تاريخ 95/10/09 به مدت دو سال تمديد مي‌گردد. اميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي، اخلاق حرفه‌اي و همفکري با ديگر اعضا در جهت «ارتقاء سطح کيفي خدمات آموزشي و پژوهشي گروه» بکوشيد و همّت خويش را براي تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌مداري، خلاقيت و کارآفريني در دستيابي به شاخص‌هاي برنامه استراتژيک پنج ساله دانشگاه (1400-1396بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها