همایش تهدیدات بیولوژیک و بیو تروریسم در آخر زمان برگزار شد

خانه خبرها
همايش تهديدات بيولوژيک و بيو تروريسم در آخر زمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي،  پروفسور علي کرمي، رئيس پژوهشکده مجازي بيوتکنولوژي پزشکي کشور که به دعوت کانون مهدويت به  دانشگاه ايلام آمده بود گفت: آمريکا جنگ به راه مي اندازد تا سلاح هاي خود را تست کند، در جنگ هاي داعش بسته هاي غذايي نسل جديد از داعش کشف شده که به وسيله علم تراريخته آموزش ميدهند به چه روشي غذا بخورند که بتوانند بدون آب و غذا يک ماه زنده بمانند.

 کرمي خاطر نشان کرد: بنظر خنده دار مي آيد که با روش بيولوژيک ايمان را در جوانان سست کرد اما کاملا صحت دارد؛ پروژه اي در پنتاگون اخيرا بررسي شد که به وسيله آن با سلاح هاي بيولوژيکي بصورت خاص بر عليه مسلمانان اقدام شود که ميليون ها دلار روي آن سرمايه گذاري شده است.
 
پروفسور کرمي عنوان کرد: اينها همه سياست کنترل جهان است. يکبار با جنگ سخت يعني ابزار نظامي، و قدرت جنگ افزار و سياست زور اين کار را مي کنند؛ و يک بار با ابزارهاي جنگ نرم و بدون اينکه حتي دولتها و مردم متوجه شوند؛ من به شما پروژه اي معرفي مي کنم به نام NSSM 200  ؛ هنري کيسينجر در سال 1974 گفت: «اگر نفت را کنترل کنيد کشورها را کنترل خواهيد کرد؛ و اگر غذا را کنترل کنيد، مردم را کنترل خواهيد کرد» و در فرازي ديگر وزير کشاورزي وقت امريکا در همان سال اعلام کرد: «غذا يک ابزار اساسي در بسته مذاکراتي ماست. اگر شما به دنبال راهي مي گرديد که مردم به شما تعظيم کنند، و يا در مقابل شما سر خم کنند، و به شما وابسته شوند، و با شما همکاري کنند به نظر من آن راه وابسته کردن از طريق غذاست».
 
وي افزود: مي بينيد که غذا يک ابزار براي تسلط بر کشورها و مردم است؛ وابسته کردن کشاورزي ما به بذرهاي عقيم يا تراريخته يعني وابسته کردن مردم و يک ملت به کمپانيهاي ابر قدرت جهاني. طرحي که کيسينجر پيشنهاد داد، براي کنترل و کاهش جمعيت جهان و در نهايت براي کنترل جهان بود.
 
رئيس پژوهشکده مجازي بيوتکنولوژي پزشکي کشور تصريح کرد: متأسفانه برخي افراد اين سياست را در داخل کشور هم توسعه دادند و آن را تبليغ مي کنند؛ برخي در خصوص اينکه اين نقشه خطرناکي براي کنترل ايران و کلاً خاورميانه و جهان اسلام است ناآگاهند، و بصيرت لازم را ندارند؛ برخي هم آگاهي دارند، ولي داشتن منفعت شخصي و قدرت، ثروت، شهرت و مسائل نفساني، به آنها اجازه بازگشت نمي دهد؛ حتي از آن بدتر خدا نکند عاملي باشند، براي اجراي مقاصد طرح شوم NSSM 200 هنري کيسينجر صهيونيست که غذا را يک ابزار و سلاح براي کنترل کشورها و جمعيتها و در نهايت کنترل جهان ميداند.
 
کرمي تصريح کرد: مسئولين کشور هوشيار باشيد! وزراي کشاورزي، بازرگاني، مجلس، قوه قضاييه، قوه مجريه، وزارت بهداشت، مراجع نظارتي! خواهش مي کنم اين طرح شوم را مطالعه کنيد؛ خوشبختانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، در سال 1392 جزوه اي با عنوان «جنگ جمعيتي ستيز صهيونيست ها عليه ملت ها» را منتشر کرد.
 

وي با ارائه تصاوير و اسنادي اعلام کرد: بر روي برخي از حيواناتي محصولات تراريخته آزمايش شده است و به عينه تاثيراتي را از جمله کاهش رشد، تخريب نسل و ... بر روي آنان نمايان شده است.
 

کرمي افزود: ما مي دانيم تهديد زيستي بسيار پيچيده است. سلاح شيميايي نيست که با ابزارهاي شناسايي و با روشهاي رصد و پايش و شناساگرها و يا هشدار دهنده ها بتوانيم آن را تشخيص دهيم.  الآن ما وزارت دفاعمان در کسر ثانيه، تهديدات سخت را نشان مي دهد؛ حتي برخي ديکتاتورها در منزل هم وجود دارد؛ مثلاً براي جلوگيري از مرگ خاموش؛ که اگر مونوکسيدکربن زياد شود، شروع به آژير زدن مي کند. حتي الآن دستگاه هاي شناسگر عوامل شيميايي همه جا هست؛ و تا عامل شيميايي را حس کند در کسر ثانيه آلارم مي دهد. اما درمورد تهديدات بيولوژيک چنين شناساگري که نوع عامل را هم در کسر ثانيه تشخيص دهد وجود ندارد،. پس ميکروب و سموم بيولوژيک مي تواند از طريق مرزها، فرودگاهها، گمرکات و... وارد جامعه شود؛ بدون آنکه حس يا تشخيص داده شود. تازه بعضي فکر مي کنند تهديد زيستي يعني ميکروب؛ ولي اينطور نيست؛ الآن هورمونها و انواع مختلف ترکيبات و عوامل نوين دستکاري شده و فاکتورهاي بيولوژيک مؤثر بروي مغز و ... توليد شده و وجود دارد.
 

رئيس پژوهشکده مجازي بيوتکنولوژي پزشکي کشور تصريح کرد: ممکن است اين سؤال طرح شود که آيا واقعاً چنين چيزي امکان پذير است؟ پاسخ اين است که بله؛ احتمال دارد که با پيشرفتهاي شگفت انگيز زيست شناسي مولکولي و علوم شناختي، و مغز و اعصاب و رشته هاي ديگر، بشر به تواناييهايي رسيده باشد که برخي از اين علوم به عنوان سلاح بر عليه مسلمانان استفاده شود؛ که البته عملي غيراخلاقي و ضد فلسفه علم است؛ چون علم بايد براي صلح باشد؛ نه ضديت با انسان.
 

وي تاکيد کرد: تراريخته بدون شک اگر همه جنبه هاي آن مطالعه و بررسي نشود، يک نفوذ خطرناک است.

شايان ذکر است در ابتدايي اين نشست پژمان احمدي، دبير کانون مهدويت در سخناني ضمن خيرمقدم به ميهمان برنامه از استقبال دانشجويان تقدير کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها