دیدار رئیس دانشگاه به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با خانواده دانشجوی فقید دکتری دانشگاه کاشان

خانه خبرها
ديدار رئيس دانشگاه به نمايندگي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري  با خانواده دانشجوي فقيد دکتري دانشگاه کاشان

رئيس دانشگاه ايلام و معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان، معاونان دانشجويي و فرهنگي، مديرکل حوزه رياست و مديرکل دفتر حقوقي دانشگاه با حضور در مراسم ترحيم «ايوب آقايي» دانشجوي فقيد دکتري دانشگاه کاشان مراتب تاثر خود را به نمايندگي از خانواده بزرگ وزارت علوم از اين ضايعه‌ي علمي اعلام کردند.

دکتر علي‌اکبري: تقدير روز سختي را براي جامعه‌ي علمي کشور و استان ايلام رقم زد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد علي‌اکبري با حضور در مراسم ترحيم مرحوم «ايوب آقايي» - دانشجوي فقيد دکتري شيمي دانشگاه کاشان که چند روز پيش دعوت حق را لبيک گفت، اظهار کرد: سرنوشت روز سختي را براي جامعه‌ي علمي کشور و استان ايلام رقم زد و يکي از چهره‌هاي علمي و نخبه‌اي که مي‌توانست يکي از سرمايه‌هاي علمي کشور باشد هم‌سنگران خود را در عرصه‌ي علم و دانش تنها گذاشت.

دکتر علي‌اکبري در اين مراسم که فرماندار محترم، رئيس دانشگاه پيام‌نور، رئيس آموزش و پرورش بدره وي را همراهي مي‌کردند ضمن تسليت به مردم شهرستان بدره و مخصوصاً خانواده‌ي داغدار اين نخبه‌ي علمي گفت: به عنوان رييس دانشگاه ايلام و به نمايندگي از وزير محترم علوم و معاون دانشجويي و خانواده بزرگ اين وزارت‌خانه بر خود فرض دانستيم در اين مراسم شرکت کنيم.

رييس دانشگاه ايلام ضمن اعلام مراتب تأثر خانواده بزرگ وزارت علوم از اين ضايعه‌ي علمي، ابراز اميدواري کرد خداوند روح آن عزيز سفرکرده را با نيکان و بزرگان همنشين گرداند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدباقر هاشمي، معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي ايلام هم ضمن تسليت به خانواده داغدار ايوبي گفت: هرچند اين حادثه بسيار غمناک است اما جاي خرسندي است که اين عزيز عمر کوتاه خود را در بهترين مسير يعني علم و دانش که غايت آن کمال انسانيت است گذراند.

وي با بيان اينکه علم‌آموزي وجه امتياز انسان نسبت به ساير آفريده‌هاي خداوند است، گفت: همه‌ي ما به حکم انسان بودن تسليم مقدرات الهي هستيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها