بازدید رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان از ایستگاه مشترک فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت علوم و دانشگاه ایلام در مرز مهران

خانه خبرها
بازديد رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان از ايستگاه مشترک فرهنگي معاونت فرهنگي وزارت علوم و دانشگاه ايلام در مرز مهران

 اربعين عرصه دل دادگي و عشق به ائمه است، فرصتي است براي همگان تا دلباختگان ديار عشق لقب گرفته و با خادمي به زوار حسيني آنچه را که در اعماق قلبشان از ارادت به آقا امام حسين دارند به نمايش بگذارند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، با هدف خدمت‌رساني به زائران اربعين حسيني ايستگاه فرهنگي شهداي هسته‌اي به مدت 10 روز در مرز مهران داير شد.

در اين حرکت فرهنگي اعضاي هيئت علمي، کارکنان و تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه ايلام به صورت داوطلبانه و شبانه‌روزي به مدت 10 روز با توزيع اقلام خوراکي ، پخت غذاي گرم و توزيع اقلام فرهنگي و راهنمايي زوار، در اين آيين مذهبي شرکت کردند.

دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ايلام و رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان استان و دکتر محمدرضا شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ضمن حضور در اين ايستگاه از روند فعاليت‌ها و اقدامات موکب بازديد کردند و تصميمات لازم جهت تسهيل و فعاليت آن اتخاذ شد.

دکتر علي‌اکبري در حاشيه‌ي اين حضور در مرز مهران ميزباني ايلام را از سوگواره علمي، فرهنگي و هنري اربعين وِيژه دانشگاهيان را يادآور شد و گقت: بخش‌هاي جشنواره شامل فرهنگي – ادبي، فضاي مجازي، علمي – پژوهشي و هنري است و علاقه‌مندان بخش فرهنگي ادبي سوگواره مي‌توانند دل نوشته، خاطره و شعرهاي خود را با موضوع اربعين به دبيرخانه‌ي سوگواره ارسال کنند.

وي با بيان اينکه فضاي مجازي اين سوگواره شامل طراحي نرم‌افزارهاي  کاربردي براي اندرويد و کامپيوتر است، گفت: علاقمندان مي‌توانند کتاب، مقاله و پايان‌نامه‌هاي مرتبط با موضوع اربعين 4 سال اخير خود را به بخش علمي – پژوهشي اين سوگواره ارسال کنند.بخش هنري اين سوگواره شامل عکس، نقاشي، نماهنگ، فيلم کوتاه، کليپ، خوشنويسي و پوستر است.

بر اساس اعلام دبيرخانه سوگواره مهلت ارسال آثار 20 بهمن 1395 و اختتاميه‌ سوگواره در اسفندماه 1395 برگزار خواهد شد و علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص کيفيت و چگونگي ارسال آثار به آدرسarbaeen.ilam.ac.ir  مراجعه و يا با شماره 08432234858 تماس بگيرند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها