مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشکده علوم پایه برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تکريم و معارفه رئيس پيشين و سرپرست جديد دانشکده علوم پايه برگزار گرديد

 مراسم تکريم  دکتر روشني، رئيس پيشين و معارفه دکتر رستم زاد، سرپرست جديد دانشکده علوم پايه برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومي، مراسم تکريم دکتر محمود روشني، رئيس پيشين و معارفه دکتر آرمان رستم زاد، سرپرست جديد دانشکده علوم پايه، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، معاونين، روساي دانشکده ها و جمعي از اساتيد دانشکده علوم پايه، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

  در اين مراسم، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با تشکر و تقدير از زحمات دکتر روشني به جهت دو دوره مديريت دانشکده علوم پايه و بخصوص کارنامه خوب دانشکده در ممانعت از ايجاد حاشيه و آرزوي موفقيت براي دکتر رستم زاد در سمت سرپرست دانشکده، تأکيد کرد: هيأت رئيسه دانشگاه به شعار هاي اصلي انتخاب شده براي دانشگاه التزام عملي دارد و در اين راستا براي اينکه دانشگاه تمام عيار داشته باشيم، بايد جايگاه خود را در سطح جهان و کشور شناسايي کرده و ارتقاء دهيم و از روساي دانشکده ها انتظار دارم که به اين مهم اهتمام داشته باشند.

  رئيس دانشگاه با بيان اينکه چارت سازماني دانشگاه تصويب و ابلاغ شد، تأکيد کرد: سياست اصولي ما جذب اعضاي هيأت علمي جديد است که الان استخدام 20 عضو هيأت علمي در سال مَد نظر است و ان شاء الله در صدد هستيم که اين سهميه افزايش پيدا کند.

  دکتر علي اکبري در ادامه  خواستار اهتمام و دقت روساي دانشکده ها در زمينه حضور و غياب اساتيد، فعاليت منسجم گروه هاي آموزشي و تقويت شوراي آموزشي دانشگاه شد و بر حساسيت دانشگاه در اين زمينه ها تأکيد کرد.

 در اين مراسم ابتدا دکتر روشني توضيحاتي را در زمينه عملکرد خود در حوزه هاي آموزشي، پژوهشي و اجرايي در طول دو دوره مديريت دانشکده علوم پايه ارائه کرد و سپس دکتر رستم زاد با تشکر از اعتماد رئيس دانشگاه و تشکر و آرزوي موفقيت  براي دکتر روشني، برنامه هاي آتي خود را در زمينه مديريت دانشکده ارائه داد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها