مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید امور دانشجویی دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تکريم و معارفه مدير پيشين و سرپرست جديد امور دانشجويي دانشگاه برگزار گرديد

مراسم تکريم دکتر آرش فاضلي، مدير پيشين و معارفه دکتر مجيد ميراب بالو، سرپرست جديد امور دانشجويي دانشگاه برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومي، مراسم تکريم دکتر آرش فاضلي، مدير پيشين و معارفه دکتر مجيد ميراب بالو، سرپرست جديد امور دانشجويي دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر عدالتي، معاون دانشجويي، دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست و مديران و کارکنان حوزه معاونت دانشجويي، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

 در اين نشست، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با تشکر از زحمات چهار ساله دکتر فاضلي و آرزوي موفقيت براي دکتر ميراب بالو در سمت جديد، اظهار داشت: خوشبختانه الان دانشگاه ايلام در مسير موفقيت قرار دارد، که دست يابي به اين مهم در نتيجه همراهي، همکاري و زحمات تمامي مسئولين و همکاران عزيز در حوزه هاي مختلف مي باشد.

  رئيس دانشگاه با تقدير از زحمات دکتر فاضلي، تأکيد کرد: در حوزه دانشجويي مشکلات، کمبودها و کاستي هاي زيادي وجود داشت، که با تلاش هاي دکتر عدالتي و دکتر فاضلي، اين مشکلات مرتفع گرديد و حوزه دانشجويي از بحران خارج شد و به استانداردهاي تعيين شده دست يافت و يکي از دلايل اصلي حاکم شدن آرامش در دانشگاه، آرامش خاص حاکم بر حوزه دانشجويي است، که در اين مسير، دکتر فاضلي زحمات زيادي را متحمل شد و براي همين از ايشان کمال امتنان را دارم.

  دکتر علي اکبري، تصريح کرد: اين موفقيت ها باعث بالارفتن انتظارات شده و براي همين بايد با تلاش و همکاري بيشتر، زمينه ارتقاء سطح استانداردهاي موجود را بالا برد و زمينه رضايت مندي دانشجويان را فراهم کرد.

 رئيس دانشگاه، با بيان اينکه «پاسخ گويي»، يکي از شعارهاي اصلي دانشگاه است، بيان کرد: ما به اين اصل التزام عملي داريم و براي همين معاونين و مديران حوزه هاي مختلف و بخصوص حوزه دانشجويي بايد بصورت «آني»، پاسخ گوي مطالبات دانشجويان باشند و با سرعت بيشتر، همراهي، همدلي و تلاش مضاعف تر زمينه توسعه فعاليت هاي حوزه دانشجويي را فراهم آورند.

  در اين جلسه دکتر عدالتي، معاون دانشجويي و دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني ضمن ابراز رضايت از وضعيت حوزه مديريت دانشجويي، از زحمات و پي گيري هاي دکتر فاضلي تقدير نمودند و ضمن آرزوي موفقيت براي دکتر ميراب بالو در سمت جديد، بر هرگونه همکاري و مساعدت لازم در اين زمينه تأکيد کردند.

  در ادامه دکتر فاضلي، مدير پيشين، امور دانشجوي، با تشکر از حسن اعتماد دکتر علي اکبري در طول چهار سال گذشته و تشکر از حمايت هاي ايشان و هيأت رئيسه دانشگاه و با تقدير ويژه از مساعدت دکتر عدالتي، در اين مدت، تأکيد کرد با همراهي و همکاري کارکنان حوزه دانشجويي خيلي از مشکلات و کاستي ها موجود حل گرديده و رضايتمندي و آرامش  نسبي بر اين حوزه حاکم گرديده است و براي همين زمينه پيشرفت در حوزه هاي ديگر دانشگاه فراهم شده است.

  در اين نشست دکتر ميراب بالو، در سخنان کوتاهي با تشکر از اعتماد رئيس دانشگاه، تأکيد کرد با تلاش، روابط دوستانه  و همراهي کارکنان گرامي، اِن شاء الله بتوانيم خدمات خوبي را در اين حوزه انجام دهيم.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها