انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

خانه خبرها
انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در راستاي استفاده از ظرفيت هاي آموزشي و پژوهشي طرفين به امضاء رسيد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين دانشگاه ايلام و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در راستاي توانمند سازي دانشجويان، فراهم سازي بسترهاي اشتغال مولد دانش آموختگان رشته هاي مختلف دانشگاهي و استفاده از ظرفيت هاي آموزشي و پژوهشي طرفين در راستاي انجام ماموريت ها و تکاليف سازماني، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر صيدي، مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر يگانه، مدير مرکز رشد و واحدهاي فناور، دکتر نصري، مديرکل  و معاونين آموزش فني و حرفه اي استان، صبح  امروز در محل سالن جلسات  حوزه رياست برگزار گرديد.

 در اين نشست، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با اعلام اينکه دانشگاه ايلام در راستاي ماوريت هاي خود برنامه هاي مختلف و از جمله دومين همايش بين المللي گرد و غبار، استارت آپ و جشنواره رشد را برگزار کرد و در همين راستا توسعه همکاري هاي دوجانبه با ادارات و سازمان هاي استان در دستور کار است و  در ادامه همين روند ظرفيت هاي خوبي براي توسعه همکاري مابين دانشگاه و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان وجود دارد و مي توان با حسن تعامل و پي گيري به نتايج خوبي دست يافت.

 رئيس دانشگاه در ادامه خواستار حمايت اين ادره کل از پايان نامه هاي دانشجويي، اجراي طرح هاي تحقيقاتي مشترک و آموزش دانشجويان گرديد.

 در اين نشست، دکتر نصري، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان، با تشکر از حسن تعامل و حمايت هاي مديريت دانشگاه ايلام در همکاري با اداره آموزش و فني و حرفه اي استان، بر توسعه هماري هاي دوجانبه تاکيد کرد.

در پايان تفاهم نامه همکاري مابين طرفين، به امضاي دکتر علي اکبري و دکتر نصري رسيد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها