مدیرکل امور آموزشی دانشگاه: ترم تابستانه 97-1396 با شرکت 1000 نفر دانشجو برگزار گردید

خانه خبرها

ترم تابستانه 97-1396 با شرکت 1000 نفر دانشجو از دانشگاه ايلام و دانشگاه هاي ديگر در قالب 80 عنوان درسي برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر محسن توکلي، مديرکل امور آموزشي دانشگاه، درباره برگزاري ترم تابستاني دانشگاه در سال جاري، بيان داشت: همانند سال هاي گذشته و همزمان با بسياري از دانشگاه هاي ديگر کشور با هدف حل مشکل دانشجويان دانشگاه ايلام و ديگر دانشگاه ها، ترم تابستان سال 1397 با کميت و کيفيت مناسب در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  دکتر توکلي، افزود: پس از برنامه ريزي بعمل آمده، کار ثبت نام غير حضوري و حضوري دانشجويان از تاريخ 19 لغايت 21 تيرماه انجام گرفت و بلافاصله کلاس ها از 23 تيرماه لغايت آخر مردادماه تشکيل گرديد و امتحانات نيز در هفته اول شهريورماه در حال انجام است که به محض ثبت نمرات توسط اساتيد، کارنامه نيمسال به دانشگاه هاي مبدأ ارسال خواهد شد.

  مديرکل امور آموزشي دانشگاه، درباره تعداد دانشجويان ثبت نامي در اين ترم، اظهار کرد:  ترم تابستانه 97-1396 با شرکت 1000 نفر دانشجو و با ارائه 80 عنوان درس با مديريت و نظارت مستقيم اداره کل آموزش دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  عضو شوراي آموزشي دانشگاه، تأکيد کرد: در اين نيمسال تلاش شد از توان اساتيد مجرب و با هماهنگي گروه هاي آموزشي استفاده گردد که اين موضوع رضايت دانشجويان را به دنبال داشت.

    در ادامه وي افزود: در اين نيمسال تمرکز مناسبي بر مسائل رفاهي دانشجويان اعمال گرديد و به همين دليل سرويس هاي اياب و ذهاب مناسب براي تمامي روزهاي هفته در نظر گرفته شد. همچنين با توجه به غير بومي بودن برخي از دانشجويان، خوابگاهي مجهز با ظرفيت نامحدود در اختيار اين عزيزان قرارگرفنه که با استقبال دانشجويان مواجه و متقاضيان توانستند از آن استفاده نمايند.

 دکتر توکلي، خاطرنشان کرد: در برگزاري موفق اين ترم واحدهاي مختلف دانشگاه همکاري صميمانه اي داشته اند که از جمله مي توان به کارشناسان محترم اداره کل آموزش و دانشکده ها، معاونت محترم دانشجويي، معاونت محترم اداري مالي، مسئولين  محترم دانشکده کشاورزي، کارشناسان محترم معاونت پژوهشي و بسياري ديگر از واحدهاي مختلف اشاره کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها