تجمع دانشجویان دانشگاه در اعتراض به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا

خانه خبرها
تجمع دانشجويان دانشگاه در اعتراض به ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا

تجمع دانشجويان دانشگاه، در اعتراض به ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا با سخنراني رئيس دانشگاه برگزار گرديد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه، تجمع دانشجويان دانشگاه در اعتراض به ياوه گويي هاي رييس جمهور آمريکا، صبح امروز با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، مسئولان و اعضاي تشکلهاي اسلامي و جمعي از دانشجويان در مزار شهداي گمنام دانشگاه برگزار گرديد.

در اين مراسم، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با تشکر از تشکلهاي اسلامي دانشگاه بخاطر برگزاري اين مراسم، با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهور آمريکا عليه ملت ايران، اظهار داشت: ملت ايران به علت سابقه تاريخي و درايت دولتمردانش، توان تبديل تهديدات به فرصت را دارد و ان شاء الله با انسجام ملي و حمايت از مسئولين،  سخنان تهديد آميز رئيس جمهور آمريکا، تبديل به فرصتي تازه براي ملت ايران شود و مراسم امروز، که حاصل همفکري و همراهي تشکلهاي اسلامي دانشگاه با سلايق و نظرات مختلف است، نشانه درک عميق دانشگاهيان و حساسيت آنان است، که با همراهي هم اين مراسم را برگزار کرده و همراه با هم  سخنان رئيس جمهور آمريکا را محکوم مي کنند.

 دکتر علي اکبري، اضاف کرد: ثمره برجام و درايت مذاکره کنندگان هسته اي، امروز در بازتاب سخنان ترامپ هويداست، که خوشبختانه با حداق پشتيباني روبرو شد و فقط کشورهايي که موجوديت و مشروعيت خود را در حمايت آمريکا مي بينند، از سخنان ترامپ استقبال و حمايت کردند.

   رئيس دانشگاه، تصريح کرد: برجام ثمره وفاق ملي بود، که با تأييد رهبري و رأي مثبت مجلس  شوراي اسلامي به تصويب رسيد و عصبانيت رئيس جمهور آمريکا از برجام و مجموعه تحولات اخير نشان داد، کفه ترازو به نفع ايران سنگين بوده، که  اين مهم با درايت تيم مذاکره کننده هسته اي به دست آمد و اميد مي رود منتقدان و مخالفان برجام با توجه به تحولات اخير، به صف حاميان آن بپيوندند.

رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: جامعه دانشگاهي قطعاً از سپاه پاسداران حمايت مي کند و خوشبختانه تهديد ترامپ باعث حمايت جدي تر و گسترده تر مردم ايران و جامعه دانشگاهي از سپاه پاسداران شد.

    دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: ما به علت انسجام  ملي و تکيه اي که بر ملت داريم، هيچگاه مرعوب تهديد دشمن  نخواهيم شد.

در ادامه اين مراسم نمايندگان بسيج دانشجويي، انجمن اسلامي دانشجويان و جامعه اسلامي دانشجويان به بيان نظرات و ديدگاه هاي خود در اين زمينه پرداختند و در پايان بيانيه اي در محکوميت سخنان رئيس جمهور آمريکا از طرف تجمع کنندگان صادر گرديد.

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها