حضور هیأت دانشگاه پوترای مالزی در دانشگاه

خانه خبرها
حضور هيأت دانشگاه پوتراي مالزي در دانشگاه

در ادامه برنامه هاي دانشگاه در مسير بين المللي شدن، هيأت دانشگاه پوتراي مالزي به رياست خانم دکتر آنيه ادريس، عصر امروز در دانشگاه ايلام حضور يافتند.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در ادامه برنامه هاي دانشگاه در مسير بين المللي شدن، هيأت دانشگاه پوتراي مالزي به رياست خانم دکتر آنيه ادريس، عصر امروز در دانشگاه ايلام حضور يافتند و بعد از بازديد از آزمايشگاه مرکزي، با حضور در حوزه رياست، به بحث و مذاکره با دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه پرداخت.

 در اين ديدار که، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر پوراحمد رئيس دانشکده پيرادامپزشکي، دکتر خيري مدير دفتر همکاري هاي علمي و بين المللي، دکتر باقري سرپرست دفتر حقوقي ورئيس دانشگاه علوم پزشکي  ايلام همراه بامعاونين حضور داشتند، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، ضمن تشريح فعاليت هاي بين المللي صورت گرفته در دانشگاه ايلام؛ در طي  سه سال اخير، زمينه هاي برقراري ارتباط بين دو دانشگاه را تشريح نمود.

  رئيس دانشگاه، با اشاره به حمايت دانشگاه ايلام از فرصت هاي مطالعاتي اساتيد و دوره هاي مطالعاتي 6 ماهه دانشجويان دکتري  بين دو کشور،  خواستار همکاري دانشگاه پوترا؛ در اين زمينه ها با دانشگاه ايلام  گرديد.

    دکتر علي اکبري همچنين با اشاره به برگزاري دومين همايش بين المللي گرد و غباردر سال آينده در دانشگاه ايلام، خواستار حضور محققين دانشگاه پوترا در کميته علمي و ارسال مقاله از طرف اعضاي هيأت علمي آن دانشگاه به اين همايش شد.

    رئيس دانشگاه در ادامه با اشاره به تقسيم کار آموزش عالي کشور، در بخش علوم پزشکي و وزارت علوم، پشتيباني خود  را از توسعه همکاري بين دانشگاه علوم پزشکي ايلام و دانشگاه پوترا اعلام کرد و بر توسعه  همکاري در بخش غير پزشکي بين دانشگاه ايلام و دانشگاه پوترا، در زمينه هاي دامپزشکي، کشاورزي، علوم اسلامي، ادبيات و علوم انساني، فني و مهندسي و علوم پايه، تأکيد نمود.

   در اين ديدار خانم دکتر آنيه ادريس، رئيس هيأت دانشگاه پوترا، با ابراز خرسندي بخاطر حضور در ايران و در دانشگاه ايلام، ابراز اميدواري کرد؛ که اين سفر منجر به توسعه همکاري بين دانشگاه پوترا و دانشگاه ايلام، در زمينه هاي تبادل دانشجو، تبادل استاد، انجام پروژه هاي تحقيقاتي مشترک و  همکاري در زمينه برگزاري دومين همايش بين المللي گرد و غبار در دانشگاه ايلام گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها