پیام تبریک معاون دانشجویی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

خانه خبرها

معاون دانشجويي دانشگاه، در پيام خود، تأکيد کرد:  16 آذر بياد آرنده ي خودآگاهي و خودباوري فرزندان غيور و شجاع ملت ايران در دانشگاه براي دفاع از ملت و مبارزه با طاغوت است و تا ظلم و ستم هست دانشجوي عدالت‌ خواه براي مبارزه با آن آماده است.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر محمود عدالتي معاون دانشجويي دانشگاه،  در پيامي سالگرد حماسه استکبار ستيزي دانشجويان عدالت‌ خواه در 16 آذر سال 1332 را به جامعه علمي  و دانشگاهي  و به خصوص دانشجويان عزيز تبريک گفت.

متن پيام بدين شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

سلام دانشجوي عزيز - روزت مبارک

   16 آذر ماه در هر سال، يادآور روحيه عدالت‌خواهي، استکبارستيزي و ضداستبدادي جنبش دانشجويي است. در سال 1332 دانشجويان دانشگاه تهران براي دفاع از آزادگي و انسانيت و حيثيت ملي چندين ماه از سال (از کودتاي 28 مرداد تا 16 آذر) را در نهايت صبوري، متانت و رعايت شئونات دانشگاهي، به برپايي تجمعات اعتراض آميز پرداختند و سرانجام در 16 آذرماه با تقديم خون سه تن از فرزندان عزيز اين ملت، پيام عدالت خواهي را در عرصه علم و دانش زنده نموده و با وجود خفقان حاکم بر آن دوره، پيام ضد استکباري خود را به گوش جهانيان رساندند.

    سه شهيد معزز آقايان احمد قندچي، مهدي (آذر) شريعت رضوي و مصطفي بزرگ‌نيا، از دانشجويان دانشکده فني دانشگاه تهران با از خود گذشتگي پيام صلابت، استقلال و آزادي ملت بزرگ ايران و به ويژه قشر روشنفکر جامعه را به خوبي در مقابل استبداد داخلي و استکبار خارجي به نمايش گذاشتند.

    براي روح بلند اين شهيدان از درگاه خداوند متعال، بالاترين مراتب بارگاه قدسي و همنشيني با صالحان و پاکان عالم را خواستاريم.

     16 آذر بياد آرنده ي خودآگاهي و خودباوري فرزندان غيور و شجاع ملت ايران در دانشگاه براي دفاع از ملت و مبارزه با طاغوت است. تا ظلم و ستم هست دانشجوي عدالت‌خواه براي مبارزه با آن آماده است. اين روز مقدس را به دانشجويان آرمان‌گرا و ميهن دوست ايران اسلامي صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي نمايم.

با آرزوي شادماني

محمود عدالتي

معاون دانشجويي دانشگاه

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها