تودیع و معارفه مدیر و سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه

خانه خبرها
توديع و معارفه مدير و سرپرست دفتر حقوقي دانشگاه

در جلسه اي با حضور هيأت رئيسه دانشگاه، از زحمات آقاي دکتر کريمي مدير پيشين دفتر حقوقي دانشگاه، تقدير شد و آقاي دکتر باقري عضو هيأت علمي دانشکده ادبيات و علوم انساني بهعنوان سرپرست اين دفتر معرفي گرديد.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه، جلسه توديع و معارفه مدير و سرپرست دفتر حقوقي دانشگاه، عصر روز سه شنبه 96/7/11 با حضور هيأت رئيسه دانشگاه بر گزار گرديد.

     در اين جلسه، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با تشکر از زحمات دکتر کريمي و با آرزوي موفقيت براي دکتر باقري، اظهار داشت: دکتر کريمي پايه گذار دفتر حقوقي دانشگاه است، که به واسطه داشتن ادب و احترام و دانش تخصصي، يک سرمايه براي دانشگاه است و دکتر باقري مي خواهد راهش را ادامه دهد.

     دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: دفتر حقوقي دانشگاه، داراي جايگاهي والا و يک عنصر تصميم ساز است، که بايد اين مهم  تبيين شود و براي همين، اين جلسه در اين حد برگزار شده، تا تمامي حوزه ها متوجه اهميت و جايگاه دفتر حقوقي شوند و در امور مختلف کاري به آن  رجوع نمايند.

     رئيس دانشگاه، تصريح کرد: به علت توسعه دانشگاه و تغييرات انجام شده و تنوع به وجود آمده، حجم کار دفتر حقوقي هم بالا رفته و اين امر با توسعه روابط بين الملي دانشگاه و باب شدن مسائل جديد دانشگاهي، مثل سرقت علمي، وظايف و انتظارات جديدي را از اين دفتر به وجود آورده، که اميد است با اهتمام آقاي دکتر  باقري و همکاران ايشان، اين انتظارات برآورده شود.

     در اين جلسه، ابتدا دکتر کريمي مدير پيشين دفتر حقوقي دانشگاه، با تقدير و تشکر از دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و هيأت رئيسه؛ به خاطر اهتمام در زمينه برگزاري اين جلسه، اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم، که در خدمت شما هستم و خيلي خرسندم، از اينکه رئيس دانشگاه و هيأت رئيسه، به مديريت مياني دانشگاه اهميت مي دهند و جلسه اي را در اين حد براي توديع و معارفه مدير و سرپرست دفتر حقوق برگزار مي نمايند، که اين امر مايه  مباهات و دلگرمي ماست.

     دکتر کريمي، تأکيد کرد: اينجانب به ميل شخصي و عليرغم اصرار رياست محترم دانشگاه و براي پي گيري امور آموزشي و پژوهشي، از مديريت دفتر حقوقي دانشگاه، کناره گيري کرده ام.

     مدير پيشين دفتر حقوقي دانشگاه، خاطرنشان کرد: در مدتي که اينجانب مديريبت دفتر حقوق را عهده دار بودم، اقدامات خوبي براي تفکيک و سند  دار کردن زمين هاي دانشگاه و سند دار کردن ساختمان هاي آن انجام گرفت،  که بخش زيادي از کار انجام گرفته و اميد دارم اين امر با پي گيري و اهتمام دکتر باقري به سرانجام برسد.

    دکتر کريمي، در پايان از حمايت هاي هميشگي دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه تشکر کرد و با تشکر از پشتباني هيأت رئيسه دانشگاه، براي آقاي دکتر باقري در اين سمت، آرزوي موفقيت نمود.

    در ادامه اين جلسه؛ دکتر باقري سرپرست دفتر حقوقي دانشگاه، ضمن عرض تسليت ايام سوگواري حضرت سيد الشهداء و ياران وفادارش و با سپاس و قدرداني از حسن ظن و اعتماد رئيس دانشگاه و عرض خسته نباشيد و قدرشناسي از زحمات هميشگي و طولاني مدت دکتر کريمي و همکاران دفتر حقوقي، بيان داشت: دفتر حقوقي دانشگاه با توکل به خداوند متعال و جلب نظر همکاران  صاحب نظر، با تبيين و تعيين اهدافي براي خود، سعي خواهد داشت، تا ان شاء الله اهداف بلند مدت، ميان مدت و کوتاه مدت دانشگاه را محقق سازد و از جمله اين اهداف، مي توان به موارد ذيل اشاره کرد:

1-مستند سازي و تحديد حدود املاک دانشگاه، در نزديک ترين زمان ممکن.

2-تلاش در جهت افزايش ضريب موفقيت هاي دانشگاه، در امور مختلف و دعاوي دستگاه هاي اجرايي، قضايي، اداري و موسسات و نهادهاي دولتي عليه دانشگاه.

3- بررسي و اعلام نظر در خصوص پيش نويس، تفاهم نامه و قراردادهاي داخلي و بين المللي دانشگاه با اشخاص حقيقي و حقوقي در تمام زمينه ها.

4-کمک به افزايش آگاهي هاي حقوقي  مالکيت معنوي اعضاي هيأت علمي و ارتقاي سطح دانش حقوقي کارکنان دانشگاه، با هدف قانون مند کردن فعاليت هاي گوناگون اداري و شخصي.

     دکتر باقري، خاطرنشان کرد: براي نيل به اهداف فوق الذکر، انتظار مي ورد، که بخش هاي مختلف دانشگاه اعم از حوزه هاي (عمراني، پژوهشي، آموزشي، فرهنگي و حتي دانشجويي) و ساير بخش ها، جهت افزايش ضريب اطمينان کار خود و کاهش هزينه هاي ناخواسته دانشگاه، تعاملي جدي با دفتر حقوقي و پاسخ گويي به شکايات مربوطه داشته باشند و دفتر حقوقي از اين امر استقبال مي نمايد.

     دکتر باقري، اضافه کرد: لازم است معاونت پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، منابع مالي لازم را در زمان مناسب در اختيار دفتر حقوقي قرار دهد، تا  ابن دفتر بتواند در پي گيريها و  اجراي برنامه هاي خود توفيق مورد نظر را کسب نمايد و همچنين انتظار مي ورد، لينک دفتر حقوقي بر روي سايت دانشگاه ايجاد شود، تا زمينه اطلاع رساني بهتر در اين زمينه  فراهم گردد.

     سرپرت دفتر حقوقي دانشگاه، تأکيد کرد: دفتر حقوقي دانشگاه با تشکر از همه همکاران ارجمندي، که اين دفتر را در نيل به اهداف دانشگاه، همراهي و همکاري مي نمايند، از بخش هاي مختلف انتظار دارد؛ مساعدت نمايند تا اين امکان فراهم شود، که دفتر حقوقي  تمام نيازمندي ها حقوقي حوزه هاي گوناگون را احصاء نموده و پس از جرح و تعديل لازم عملياتي نمايد.

در پايان اين جلسه با اهداء لوح تقديري از  طرف رئيس دانشگاه، زحمات دکتر کريمي  تقدير بعمل آمد و حکم انتصاب دکتر باقري به وي داده شد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها