مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه: 42 قرارداد پژوهشی و مطالعاتی با شرکت ها و ادارات داخل و خارج استان منعقد شده است.

خانه خبرها
مدير دفتر ارتباط با صنعت و  جامعه دانشگاه: 42 قرارداد پژوهشي و مطالعاتي با شرکت ها و ادارات داخل  و  خارج استان منعقد شده است.

از سال 94 تاکنون، 42 قرارداد پژوهشي و مطالعاتي با سازمان ها، ادارات و شرکت هاي داخل و خارج استان منعقد شده است، که درآمد اختصاصي خوبي براي دانشگاه فراهم کرده است.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر رستمي نيا مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه درباره عملکرد اين دفتر اظهار داشت: در راستاي تحقق اهداف دانشگاه براي توسعه ارتباط با سازمان ها، ادارات و شرکت هاي داخل و خارج استان، با رايزني و پيگيرهاي انجام شده، از سال 94 تاکنون تعداد 45 قرارداد پژوهشي و مطالعاتي با سازمان ها، شرکت ها و ادارات داخل استان و خارج است منعقد شده است.

   دکتر رستمي نيا درباره درآمدهاي حاصل از اين قراردادها بيان داشت: در راستاي اجرايي شدن تفاهم نامه هاي منعقد شده با ادارات، سازمانها و شرکت هاي استاني در سال 1394، تعداد 5  قرارداد پژوهشي به مبلغ 1/202/002/000 ريال منعقد و اجرا گرديد، که اين تعداد در سال 1395 به 28 فقره به مبلغ  10/995/996/000 ريال افزايش يافت.

    دکتر رستمي نيا افزود: در همين راستا در  پنج ماه نخست سال جاري 12 قرارداد پژوهشي به مبلغ 2/922/000/000 ريال منعقد شده است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها