مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه، با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، آقاي خوراني مدير امور اداري و پشتيباني، آقاي فتاحي مدير روابط عمومي و جمعي از بازنشستگان شريف دانشگاه، صبح امروز در  محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

    در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با ابراز خرسندي از حضور در جمع بازنشستگان دانشگاه، از زحمات و تلاشهاي آنان در طول دوران خدمت براي توسعه دانشگاه تشکر کرد و ابراز اميدواري کرد، که از تجربيات گرانبهاي اين عزيزان؛ در بخش هاي مختلف مديرتي دانشگاه استفاده شود و بر پرداخت مطالبان آنان تأکيد کرد.

   دکتر علي اکبري، در ادامه سخنان خود، به روند توسعه دانشگاه در بخشهاي مختلف، اشاره کرد و اظهار داشت: عليرغم وجود مشکلات مالي، 8 پروزه عمراني در دانشگاه در حال احداث است، که دانشکده کشاورزي داخل سايت دانشگاه و آموزشکده کشاورزي و فني دهلران در روزهاي آتي به بهره برداري خواهند رسيد و  طرحهاي ديگر هم به خوبي در حال پيشرفت هستند، که اگر اين پروژه ها به بهره برداري برسند؛ وسعت سايت دانشگاه دو برابر مي شود و بخش وسيعي از مشکلات مربوط به کمبود فضا، براي امور پژوهشي،  آموزشي و ديگر برنامه ها، پايان خواهد پذيرفت.

    دکتر علي اکبري به تفاهم نامه منعقد شده بين دانشگاه و شهرداري ايلام، براي پرداخت بدهي هاي سنواتي 40 ساله دانشگاه، اشاره کرد و بيان داشت: با پي گيريهاي به عمل آمده در وزارت عتف و سازمان برنامه و بودجه، دانشگاه توانست مبلغ 170 ميليارد ريال را در خصوص  تسويه بدهي‌هاي سنواتي 40 ساله‌ي دانشگاه به شهرداري، کسب نمايد.

      دکتر علي اکبري، تأکيد کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده با شهرداري ايلام، در قبال معرفي دانشگاه جهت دريافت اسناد خزانه، دانشگاه در حوزه‌ي خدمات شهري قرار خواهد گرفت و براي کليه املاک احداث شده و در دست اجراي دانشگاه، در سطح شهر و پرديس بانگنجاب، پايان ‌کار صادر مي‌نمايد. همچنين برابر اين تفام‌نامه، براي ساخت‌ و‌ سازهاي آتي دانشگاه امور دريافت پروانه و مجوزهاي شهرداري توسط دانشگاه انجام خواهد شد.

    رئيس دانشگاه، چشم انداز توسعه دانشگاه را مطلوب عنوان کرد و ابراز اميدواري کرد، که با همت همکاران و استفاده از تجربيات دوستان بازنشسته، روند توسعه دانشگاه شتاب گرفته و زمينه تحقق اهداف عالي دانشگاه فراهم گردد.

     در ابتداي اين مراسم دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، با خيرمقدم به بازنشستگان دانشگاه و آرزوي سلامتي براي اين عزيزان، درباره سياست دانشگاه در قبال نيروي انساني، بيان داشت: سياست راهبردي دانشگاه در خصوص نيروهاي غير هيأت علمي، بجاي جذب نيروي جديد، ساماندهي وضعيت استخدامي نيروهاي موجود است، که در اين راستا تعداد  18 نفر، از نيروهاي قراردادي دانشگاه، که بدون طي مراحل  قانوني در اين وضعيت استخدامي قراردادي شده بودند،  صرف نظر از اينکه دوستان در آن زمان  مبنايي براي انجام آن داشته اند يا نه، همه مراحل قانوني آن طي شد و هر 18 نفر داراي شناسنامه کارمندي شدند و مجوزهاي لازمه برايشان اخذ گرديد.  

     دکتر ملابهرامي به تبديل وضعيت 25 نفر از کارکنان قراردادي داراي کارنامه آزمون ادواري به پيماني اشاره کرد و گفت: به عنوان اولين دانشگاه اين روند را در چارچوب قانون و کاملاً شفاف (فراخوان عمومي در دانشگاه) به سرانجام رسانيديم.

     دکتر ملابهرامي در ادامه سخنان خود، با اشاره با وجود مشکلات مالي در دانشگاه، بيان داشت: از سال 93 تا 96، بودجه هزينه اي دانشگاه دو برابر شده است، اما به علت اينکه پرسنل دانشگاه زياد است و بخش عظيمي از بودجه دانشگاه صرف پرداخت حقوق مي شود، هنوز اين بودجه هم تکاپوي نيازهاي دانشگاه نيست.

      معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، تأکيد کرد:  از سال 1393 تا کنون نيروي غير هيأت علمي به بدنه دانشگاه تحميل نشده است و مديريت دانشگاه تصميم بر آن دارد، تا سال 1400 هيچ نيروي جديدي بر دانشگاه اضافه نشود.

      دکتر ملابهرامي در پايان سخنان خود، بر پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه تا پايان سال جاري تأکيد کرد.

     در ادامه اين مراسم بازنشسگان حاضر در جلسه به بيان ديدگاهها و مشکلات مورد نظر خود پرداختند، که اهم مسائل حول محورهاي: پرداخت مطالبات مالي، دعوت از بازنشستگان در مراسمات مختلف و واگذاري اتاق براي استقرار نماينده بازنشتگان در دانشگاه، مطرح گرديد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها