مدیر امور پژوهشی دانشگاه: آیین نامه جدید پژوهانه اعضای هیأت علمی به تصویب رسید

خانه خبرها
مدير امور پژوهشي دانشگاه: آيين نامه جديد پژوهانه اعضاي هيأت علمي به تصويب رسيد

در راستاي استفاده بهينه از اعتبارات پژوهش و فناوري و  بهبود کيفيت و تسهيل و تقويت امور پژوهش و فناوري، آيين نامه جديد پژوهانه اعضاي هيأت علمي به تصويب نهايي رسيد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر حاجي کريمي مدير امور پژوهشي دانشگاه، با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي استفاده بهينه از اعتبارات پژوهشي و فناوري دانشگاه؛ در مسير بهبود کيفيت توليد علم و فناوري، تسهيل و تقويت امور پژوهش و فناوري، پژوهش محور شدن فعاليت ‌هاي دانشگاه، اعمال ضوابط مدون و تَفويض اختيارات به اعضاي هيأت علمي، در خصوص انجام فعاليت‌ هاي پژوهش و فناوري و تسهيل در هزينه‌ کرد پژوهانه، آيين نامه حمايت از فعاليت هاي پژوهشي در قالب پژوهانه (گرنت) تدوين و پس از تصويب در شوراي پژوهش و فناوري، در هيات رئيسه دانشگاه به تصويب و تأييد نهايي رسيد.

 

      دکتر کريمي در مورد ويژگي هاي اين آيين نامه، گفت: آيين نامه قبلي در بر گيرنده يک سال مالي (فروردين تا اسفند ماه) بود، اما آيين نامه جديد در بر گيرنده يک و نيم سال (از ابتداي سال 95 تا پايان شهريور 96) فعاليت پژوهشي مي باشد و به تناسب 6 ماه افزايش زمان احتساب امتيازات پژوهشي، مبلغ پژوهانه نيز افزايش خواهد يافت.

     مدير امور پژوهشي دانشگاه، افزود: همچنين در آيين نامه جديد، تنها تحويل و ثبت مستندات پژوهشي براي دريافت پژوهانه کفايت نموده و نياز به تحويل هيچگونه مدرک ديگري نمي باشد و تشويقي پژوهانه نيز فقط بعد از صورتجلسه  شوراي پژوهشي دانشگاه قابل پرداخت مي باشد، که بدين ترتيب فرآيند پرداخت پژوهانه بسيار آسان و در حداقل زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

      دکتر کريمي اضافه کرد: به منظور هدفمندسازي فعاليت هاي پژوهشي نيز يک آيين نامه جداگانه و اضافه بر پژوهانه هيأت علمي در حال تدوين مي باشد، که به زودي خبرهاي تکميلي در مورد جزئيات آن به اطلاع همکاران خواهد رسيد.

شايان ذکر است، اين آيين نامه از اول مهر ماه 1396  قابل اجرا مي باشد.

آيين نامه جديد پرداخت پژوهانه (گرنت)

http://www.ilam.ac.ir/file_bank/1396/371396622-آيين-نامه-جديد-پرداخت-پژوهانه-گرنت-.pdf

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها