ثبت درخواست وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آغاز شد/ آغاز ثبت نام وام زیارت عتبات

خانه خبرها
ثبت درخواست وام در سامانه صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم آغاز شد/ آغاز ثبت نام وام زيارت عتبات

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه به نقل از روابط عمومي وزارت علوم مهندس ذوالفقار يزدان‌مهر مشاور وزير علوم و رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: سامانه ثبت درخواست وام (پورتال دانشجويي) صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم از پانزدهم شهريورماه باز شده و دانشجويان متقاضي وام مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه درخواست خود را ثبت کنند، همچنين ثبت‌نام وام عتبات دانشجويان نيز آغاز شده است.

    مهندس يزدان‌ مهر افزود: دانشجويان متقاضي انواع وام‌هاي دانشجويي مي‌بايست با مراجعه به اين سامانه به نشاني bp.swf.ir درخواست خود را براي استفاده از وام‌هاي دانشجويي ثبت کنند، بعد از آن معاونين دانشجويي دانشگاه‌ها درخواست ها را بررسي خواهند کرد و ليست کساني که شرايط لازم را دارند به صندوق رفاه دانشجويان ارايه خواهند کرد.

    وي در خصوص وام عتبات دانشجويي هم گفت: ثبت‌نام وام عتبات دانشجويي صندوق رفاه آغاز شده است و براي سفر به عتبات، ميزان وام صندوق رفاه دانشجويان به دانشجويان مجرد به يک ميليون تومان و دانشجويان متاهل به يک ميليون و ??? هزار تومان افزايش يافته است.

   يزدان‌مهر تصريح کرد: امکان پرداخت وام به هريک از زوجين در صورتي که هر دو دانشجو باشند، ميسر است.

    رئيس صندوق رفاه دانشجويان افزود: ما آمادگي داريم که به تمام دانشجويان متقاضي که شرايط لازم را داشته باشند وام عتبات پرداخت کنيم و در خصوص وام عتبات بخشنامه‌اي هم به تمام دانشگاه‌هاي کشور ارسال کرده ايم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها