تکمیل پروژه «سیستم های ارتعاش نگار» پالایشگاه گاز ایلام از سوی دکتر مسعود باقلانی استادیار دانشگاه

خانه خبرها
تکميل پروژه «سيستم هاي ارتعاش نگار»  پالايشگاه گاز ايلام از سوي دکتر مسعود باقلاني استاديار دانشگاه

دکتر مسعود باقلاني، استاديار دانشگاه، موفق به تکميل پروژه «سيستم هاي ارتعاش نگار» در پالايشگاه گاز ايلام، براي جلوگيري از آسيب رسيدن به فن ها و زيان هاي مالي، ناشي از آن شد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، يکي از مشکلات پالايشگاه هاي گاز در سطح کشور و استان، عمل نکردن به موقع کليدهاي ارتعاشي فَن هاي هوايي است، که موجب آسيب رسيدن به فَن ها و شکستن پرِه هاي آنها و حتي توقف خط توليد مي شود. در اين راستا دکتر مسعود باقلاني، استاديار گروه مهندسي برق و موسس شرکت دانش بنيان «کاوش الکترونيک سوشيان»، بعد از تحقيقات گسترده و زحمات فراوان، موفق به تکميل پروژه «سيستم هاي ارتعاش نگار» در پالايشگاه گاز ايلام شد. اين سيستم ها، بر روي فن هاي هوايي پالايشگاه گاز نصب مي شوند و  باعث شناسايي اِرتعاش هاي مختلف فَن ها  شده و در نتيجه مدل عمل  آنها استخراج گرديده و بر اين اساس مي توان جايابي دقيقي از بهترين موقعيت قرار گيري سُويچ ها به دست آورد و بدين وسيله، از آسيب رسيدن به فَن ها و زيان هاي مالي شديد ناشي از آن، جلوگيري کرد.

  شرکت «کاوش الکترونيک سوشيان» با هدف انجام فعاليت هاي دانش محور و ساخت دستگاه هاي پيشرفته مبتني بر علم و  کمک به اشتغال دانشجويان و فارغ التحصيلان در سال 1392 توسط دکتر باقلاني تأسيس گرديد و بعد از چند سال فعاليت و طراحي چندين پروژه، در سال 1395از طرف معاونت علمي رياست جمهوري موفق به اخذ رتبه دانش بنيان گرديده و هم اکنون 9 پروژه تحقيقاتي صنعتي مهم در حوزه هاي  صنايع نفت و گاز، برق و آب، در اين شرکت  در حال انجام است.  همچنين 4 کارگر، 8 کارآموز و يک نفر کارورز در اين شرکت مشغول فعاليت هستند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها