برگزاری جلسه هم اندیشی دانشگاه و صنعت با حضور رئیس دانشگاه ایلام در پالایشگاه گاز

خانه خبرها
برگزاري جلسه هم انديشي دانشگاه و صنعت با حضور رئيس دانشگاه ايلام در پالايشگاه گاز

دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام به همراه جمعي از اعضاي هيات علمي دانشگاه ايلام از شرکت پالايش گاز ايلام بازديد کردند. 

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، اين جلسه در راستاي توسعه روابط دانشگاه و صنعت و اجرايي نمودن تفاهم نامه همکاري‌ هاي علمي و پژوهشي ميان دو دستگاه، که پيشتر منعقد شده است با حضور رئيس دانشگاه، معاونت پژوهش و فناوري و جمعي از اعضاي هيات علمي دانشکده‌ هاي مختلف دانشگاه ايلام و مديرعامل، معاونين و مسئولين پالايشگاه در شرکت پالايش گاز ايلام برگزار گرديد. در اين جلسه، طرفين ضمن تأکيد بر لزوم تحکيم و توسعه روابط في مابين، به بررسي راه‌ هاي بهبود همکاري‌ ها پرداخته و انتظارات متقابل از يکديگر جهت استفاده بهينه از ظرفيت‌ هاي دو طرف مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
   دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با اشاره به تدوين آيين نامه استفاده از فرصتهاي مطالعاتي و پژوهشي اعضاي هيأت علمي در حوزه صنعت و فناوري، براي حضور اساتيد دانشگاه در شرکت‌هاي زير مجموعه ي وزارت نفت اعلام آمادگي نمود. ايشان همچنين مشارکت شرکت پالايش گاز ايلام در برگزاري همايش‌ هاي علمي ملي و بين المللي دانشگاه ايلام به ويژه دومين همايش بين المللي گرد و غبار را خواستار شد.


  رييس دانشگاه ايلام ضمن اعلام آمادگي جهت هدايت پايان نامه‌هاي تحصيلي دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري براي حل مسائل جامعه، اعلام اواويت‌ هاي پژوهشي و نيازمندي‌ هاي تحقيقاتي شرکت پالايش گاز را مطلوب دانست و به ويژه آمادگي آزمايشگاه مرکزي دانشگاه براي انجام آزمايشات مورد نياز صنعت را مورد تأکيد قرار داد.
  مهندس داري پور، مدير عامل شرکت پالايش گاز نيز بر استفاده از پتانسيل‌ هاي موجود در دانشکده نفت و گاز و فني و مهندسي دانشگاه ايلام و اعلام آمادگي جهت حضور دانشجويان به عنوان کارآموز و همچنين حضور اعضاي هيأت علمي دانشگاه به منظور شناسايي مشکلات و چالشهاي عملياتي شرکت و ارائه راهکارهاي عملي در قالب پروژهاي پژوهشي تأکيد کردند. 
در ادامه هيأت دانشگاه از بخش‌هاي مختلف شرکت پالايش گاز بازديد به عمل آوردند و در جريان فعاليت‌ها و برنامه‌هاي توسعه واحدهاي مختلف قرار گرفتند.


 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها