برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ویژه خانواده های اساتید و کارکنان دانشگاه

خانه خبرها
برگزاري جشن بزرگ پيروزي انقلاب اسلامي ويژه خانواده هاي اساتيد و کارکنان دانشگاه

جشن بزرگ پيروزي انقلاب اسلامي، ويژه خانواده هاي اساتيد و کارکنان دانشگاه، با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و موسيقي برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، جشن بزرگ پيروزي انقلاب اسلامي ويژه خانواده هاي اساتيد و کارکنان دانشگاه، با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و موسيقي، از طرف گروه طنز «شوگار لرستان»، با حضور حجت الاسلام غياثي مسئول دفتر نهاد نمايندگي، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي و جمع زيادي از اساتيد و کارکنان دانشگاه، به همراه خانواده هاي آنان، صبح امروز در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

     در اين مراسم حجت الاسلام غياثي مسئول دفتر نهاد نمايندگي، با تبريک ايام مبارک دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و با تمجيد از ملت ايران، که با رهبري امام خميني (ره) ارزش ها را بر جان و مالش ترجيح داد، تا ارزش هاي الهي و اسلامي در جامعه ايران حاکم شود، تأکيد کرد، که پايداري ملت ايران موجب شده، نه تنها خود فرياد آزادگي سردهد، بلکه از آزاديخواهان جهان هم حمايت مي کند و اين افتخاري است، که  ثمره انقلاب اسلامي است.

     در اين مراسم دکتر شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، ضمن خير مقدم به اساتيد، کارکنان و خانواده هاي آنان و با تبريک ايام دهه فجر، موفقيت دانشگاه را در زمينه قرار گرفتن در رديف 5 دانشگاه برتر کشور در امر مديريت سبز تبريک گفت و  سلام گرم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه را، که بخاطر مأموريت اداري نتوانست در اين مراسم حضور يابد، ابلاغ کرد و  بر نقش اساسي دانشگاهيان در پيشبرد اهداف عالي انقلاب اسلامي تأکيد کرد.

    در ادامه اين مراسم، گروه طنز «شوگار لرستان»، برنامه هاي متنوعي را در قالب نمايش، مسابقه و موسيقي، ارائه داد، که مورد استقبال گسترده حاضرين قرار گرفت.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها